Régi vágyam

 2009.03.01. 17:35

Egy nagyon régi vágyam teljesült ma. Mindig csak beszéltem róla és úgy szerettem volna és ma megcsináltam. Íme a Yeti. 

Címkék: vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr94973738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hugedli 2009.03.01. 18:06:26

Mi az hogy nincs odairva az operatőr???:D:D

Panki 2009.03.01. 19:20:04

Mesti és az álmok 1.fejezet.

A kis Mesti elkezd álmodozni, "óó bárcsak lenne rólam egy olyan felvétel, amin szaladok, és a tűzszekerek megy alatta". Cseperedik, változik, érik ,tapasztal és bár az álmai átalakulnak, illetve feledésbe merülnek, egy valami nem változik: Hogy báár lenne róla egy oylan videó, ahol a tűzszekerekre szalad. Sóhajt egy nagyot, és tovább éli szürke hétköznapjait, megtagadva régi álmát, és már-már kezd beletörődni, hogy bizony lehet hogy ez az álma, hogy egyszer legyen róla egy vidó, amin a tűzszekerekre fut, nem fog beteljesülni. Egyszer mégis kibukik belőle az igazság. ÚGY DE ÚGY SZERETNÉM HA LENNE EGY OLYAN VIDEÓ, AMIN A TŰZSZEKEREKRE FUTOK! Erre én: Hát Mesti, menj ki, Zsófi felveszi, aláteszed a zenét azt kész. Felvette a cipőjét, kiment, két perc múlva bejött. És elkészült a videjó!
És még mennyi de mennyi álmod van, ami pontosan így fog teljesülni...HAJRÁÁ!:)
Röfi voltam

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.03.27. 02:53:54

Mesti!
Ezt csak neked.
Tudom, szar poen, de amikor a zene elkezdodik en visitva rohogtem.
shavemyyeti.com/index.html
süti beállítások módosítása