Jó ez a hét

 2009.04.30. 08:45

Jó ez a hét, ha mondom. Minden reggel a születés fájdalmával ébredtem, de ez rendben is van, mert a hajnali vonatnál, Andráson is látom, hogy nem az a kisimult arcú herceg, aki szokott lenni. Eddig minden nap voltunk futni a héten. A Cseke-maraton hősei már három karikát futnak egybe, sajnos én még egyelőre a kettőnél tartok, bár ahogy ezt jeleztem is feléjük, ez nem gyatra fizikumom jele, hanem akaraterőm hiánya. Azért reggelenként olyan izomlázam van, hogy a fürdőszobáig úgy tottyogok el, mint aki beszart. Ezenkívül volt a héten egy vizsgám is, egész konkrétan Sun Certified Java Programmer, ami idén sikerült. Erről annyit kell tudni, hogy sokat kellett rá tanulnom és nagyon jól mutat egy önéletrajzban. Persze csak akkor, ha az ember nem jogásznak, vagy ápolónak jelentkezik, vagy targoncásnak. Azért akad még pár állás, ahová nem jó, azt hiszem. Mindenesetre nagy az öröm, az arcom meg még nagyobb. Az arcom már csak azért is nagyobb, mert vasárnap este Panka lenyírta a hajam Kanál gépével. Azt megemlíteném, hogy aranyszívem rosszul fogta a masinát és panaszkodott, hogy nem viszi. Csacsi öreg medvém. Szóval most aránylag kopasz vagyok, ami azért jó, mert könnyű karbantartani, viszont nem áll jól. Szemüvegben nagyjából egy intellektuális szkinhed és egy jóllakott óvodás kombinációja. Nem az az igazi görög isten és Dzsonidepp elegy, ahogy azt szeretném. Azért az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy önképem kialakításához hozzájárul az iwiw is, ahol már háromra süllyedt a jól nézel ki rész. No de sebaj, nem lehet mindenki baltásgyilkos és ez így van jól. Viszont. A munkahelyemen tegnap hozzámszóltak! Mármint munkaügyben. El se hittem. Azt hittem megfeledkeztek rólam és itt ülhetek nyugdíjig, elinternetezve, zenét hallgatva, relaxálva. Naszóval. A héten kezdjük a búcsúfesztiválomat, mert megyek Svédországba dolgozni. Egy hónap szóval nagy halleluját ne rendezzetek, pezsgőt csak óvatosan bontani, aki nem tud róla, annak csak tapintatosan. A visszatérő fesztiválomnak már neve is van, amit nagyon várok. Víz-zene-virág. Ja, pénteken nyit a Strand. Jó a feje, ott a helye.

Címkék: öröm vicces sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr161095035

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: click hyperlink 2017.09.04. 13:00:37

imagenes transparentes para bbmsn - How long does it take for modafinil to leave your

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.04.30. 09:08:52

Gratulácio!! Amúgy rájöttem, hogy lehetne átmenetet nyírni a hajkoronádba! Tapsi! Mondjuk az is lehet, h pont annyira jó ötlet, hogy hogy kell megfogni azt a gépet. És tényleg nyit a strand. Reszkess Jimmy!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.04.30. 09:25:44

Ez hajkorona hiany :) Holnap megtekintjuk a Dzsonibufet, azt hiszem. Es akkor lesz reszkess Jimmy. Keszitem az aprot zenegepre.

orssssssss 2009.04.30. 09:30:40

Sikerült az a vizsga?? Jajjj de ügyes vagy!:)))
Én még azt sem értettem meg,h miről szól...
na grat meg pussz

Panki 2009.04.30. 10:41:04

Szerencsétlen nem tud békében nyugodni.., én meg majd ismét rohamot kapok amikor meghallom az első két ütemet, hogy tü tü tüm tümtümtümtüm a bánatos bendzsóból.
Megnéztem iwiwen én is ezt a szemenézős loszart. Humor és öszinteség 5, de kreativitás 3,amin annyira megsértödtem , h mi az h nem vagyok tökéletes, h töröltem a progit. Szerencsére a jól nézel ki-s kérdés üres volt az utolsó kettővel együtt. Maradjon is igy:D

˙tt 2009.04.30. 10:58:30

gratula a vizsgához! :)
egyébként jó az az alkalmazás. amikor a "képben van" volt közepes szinten, azt még akceptáltam, nem mindig vagyok a koncentráció királynője, na de az hogy az ízlésem a legalacsonyabb értékű... hát kapják be :)
de marad, gyakorolni kell a letojom mit mondanak mások életfelfogást :D
süti beállítások módosítása