Híradás

 2009.06.10. 09:28

Egy ideje már itthon rontom a levegőt, a szombat estémet nem minősíteném, volt mindenféle duhajkodás. Tegnap egész jó napom volt, sőt nagyon jó. Ültem a tóparton, tartottam egy előadást a dolgozóban, ahol szinte minden kérdésre csak a vállam vonogattam, ettem sok finomat, voltam futni, de megfájdult a lábam a betontól, vásároltam kék sajtot és ajvárt, mert anélkül nem tudok élni és úgy egyáltalán jól éreztem magam. Letöltöttem egy csomó hasznos podcastot mindenféle témakörben. Mobilkommunikációs témakörben találtam előadássorozatot is, az eddig nagyon tetszik. Valamit szerettem volna írni, mert tegnap este megint megvilágosodtam, de mostanra elmúlt. Biztos így van rendjén. Ha olyan fene boldog és megvilágosodott lennék, akkor nem tudnék milyen célok felé kepeszteni állandóan. Hisz az élet célja e küzdés maga, ugyebár. Nekem pedig végtelen örömöt okoz egy jól befejezett nap. Aminek a végén filmet nézhetsz, felkészültél a következőre, minden főld bevetve és minden nő rendbe, a fogad megmosva és voltál sportolni is és barátozni is. Egyedül a hangszerkedés marad ki, de igyekszem valahogy azt is bezsúfolni. Olyan mobil kellene, amibe konnyű jegyzetelni, hogy ne vesszenek el azok az ötletek, amik a mondjuk a peronon törnek rám.

Címkék: tata gondolkozós csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr91176145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2009.06.10. 10:36:07

Végy egy iphone-t vala.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.06.10. 10:57:43

Tavozz tolem Satan! Most azon agyalok, hogy gyozzem meg magam, hogy ne :) Keves ervem van.

Zsöfi 2009.06.10. 11:38:55

Nekem van egy: ELLOPHATJÁK és az nagyon rossz érzés:)Amúgy...hamar lemerül :D több nem jut eszembe.

m0rrI$ 2009.06.10. 18:01:01

az ájfón az szar...ezek az érintö képernyös telók csak arra jók hogy sokat baszakodj vele. inkább horj magadnál egy darab papirt meg egy cerkát.az gyors és egyszerű.

Kukucs 2009.06.10. 19:32:20

Van rajta fenykard!!!! Mi kell meg emberek??? Fenykard!!!!

m0rrI$ 2009.06.10. 20:01:43

mi kéne?.....hát egy nagy, bundás CSUBAKKAAAAAA!!!!:D:D:D
süti beállítások módosítása