Valami működik?

 2009.07.02. 21:59

Örömmel vettem észre, hogy a héten akárhányszor odatévedtem kapcsolgatás közben a k Retek Klubra, nem volt adás, mert az ORTT felfüggesztette a műsorokat. Elsősorban a Maónika és korhatárbesorolások miatt. Remélem minél több ilyen lesz. Bár ha rajtam múlna, akkor a csigás kettessel és még pár másik adóval megtenném ugyanezt. 

Jut eszembe, a múltkor szóba elegyedtem egy idős nénivel, aki nagyon szidta a JóIstent és a BKV-t a megállóban. Aztán a trécselésünknek az lett a vége, hogy átadtam az idősebb generáció képviselőjének az összes általam ismert rasztafári bölcseletet és majdhogynem a következőképpen búcsúztam tőle:

Csak nyugika! És lazaság. Mert, aki nem laza, azzal itt kibasznak.

Szóval ne idegeskedjetek. Az élet bármilyen villamosát is várjátok. Legfeljebb késik. De jön.

Címkék: tévé vicces gondolkozós abszurdisztan

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr81223110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása