meg hetforol maradt

 2009.09.14. 01:25

Meglehetősen régen ragadtam billentyűzetet. Voltam esküvőn, pörögtem sztriptízrúdon, de tulajdonképpen mindegy is, mert semmi mondanivalóm nincs. Illetve van, de most itt ülök a vonaton és úgy érzem, hogy a hátam mögül néznek. Mindig néznek, hogy mit írok. Nem mintha nem lenne mindegy, hiszen felkerül az internetre.

Vasárnap új lakásba költöztem. Apró, édesanyámé és bútorok, a kompjúterem, valamint nagyobb mennyiségű étel képezi a berendezést. Meglepő volt éltem első igazi bevásárlása. Régen Pesten az albiban a háziasszony Bandi volt és nekem olyan majomságokkal nem kellett foglalkoznom, mint a takarítás, mosószer vásárlás és hogy legyen otthon mosogatószer. Most meg az összes ilyet nekem kellett megvenni. Vettem ennivalókat is. Érzésem szerint rengeteget. Mégis semmiségnek tűnik a hűtőben. Elveszett benne. Kitaláltam viszont egy jópofa írást, de ahhoz csend kell, nem pedig velem szembenülő nagy bajszos és az ujjaival doboló fazon, meg diákcsacsogás.

A hétre feladatom is van. Valóban érzéketlen fasz vagyok, vagy csak rendkívül makacs és önző? Ezt kellene kitalálni. Persze azzal, hogy tudom, még nem leszek előrébb.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr461380300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása