Tervek, azok vannak

 2010.01.26. 10:19

 Igen, igen. Mostanában megint néha nem alszom, annyi mindenen jár egyszerrre az agyam. Elsősorban a zenélésen. Másodsorban azon, hogy mit, hogyan kellene felvenni, mivel, mikor és kivel. Aztán az állandó agymenésem a különböző bizbaszok vásárlása. Most éppen mikrofon, fantomtáp, gitárpánt (strap-lockos), egy rahedli pengető, gitár beállítása, mert otthon nem sikerült azért annyira faszára, kicsit nagy a húrmagasság még mindig, pedig állítom, hogy jól tekertem be a nyakmerevítő pálcát és jól állítottam a húrmagasságon. Mivel azonban nem vagyok szakember, ezért az összes internetes leírás csak elbizonytalanít, amíg nincs a kezemben a hangszer és nem nézhetem meg. Veszek memóriát is a macbookba. Sajnos annyi plugint kezdtem el használni a felvételekhez, hogy elkezdett köhögni. Szóval ezt muszáj. Nemsokára el kell vinnem az autómat szervizbe, hogy valami általam sosem hallott szavakkal illetett alkatrészt kicseréljenek benne. Tuti a szilentek azok. Kocsival akarok feljárni most februártól, de kiderült, hogy csak 12 napot fizetnek. Még gondolkozom. Jövő héttől meg indul a nyelvtanfolyamom. 

Meg kellene tanulni jógázni. Tegnap este nem tudtam megtanulni, pedig rászántam vagy 7 percet. De tényleg. 

Ja. Harmadik hete nem dohányzom. És napról-napra jobban örülök neki. Virágot az öltözőbe. Köszönöm. 

Címkék: leszokas gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr301702989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása