Szervezés

 2010.04.29. 09:17

Helló.

Mivel egy ideje már küzdök azzal, hogy rendezettebbé tegyem az életem és hogy legyen időm mindenre, ezért pár dolgon kellett változtatnom. Szerettem volna, ha minden rendben megy és nem felejtek el semmit és nem hanyagolok el semmit. A következő módszereket találtam nagy segítségnek. Persze a hatékonyságom messze nem 100%, de meg lehet próbálni közeledni.

- Google Calendar. Abszolút favoritom, kicsit hiányolom, hogy nem teljesen kompatibilis az iCal todo listájával, a telefonommal meg szinte semennyire. Azért neten nagyon jó, hogy megvan. Úgyis általában a gép előtt ülök.

- Csináld meg most. Ez az, amire baromi nehéz rávenni magad. Nekem is kurva nehezen megy, de szerintem ez a leghatékonyabb.

- Arra figyelj, amit éppen csinálsz. Ez lenne a második legfontosabb. Nekem ez megy a legnehezebben. Csapongok és álmodozom 24/7.

- Tedd a helyére/dobd ki. Amit használsz, azt tedd a helyére, ha nem kell már. Nyilván nem szoktam szétszórni a ruháimat a szobában, vagy úgy egyébként mindent mindenhol. Erre lesz a legnehezebb rászokni. Ami meg nem kell, azt ki kell dobni a picsába. Ruhákat a máltaiaknak, elemet az elemesbe, műanyagot, papírt, üveget szelektíven.

- Füzet, toll. A tökéletes megoldás. PDA, meg okostelefon a lófaszt! Savanyú a szőlő, Balázska? :)

Ti mit használtok?

Címkék: gondolkozós dolgozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr91961241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PHAndris 2010.04.29. 10:09:32

én amfetaminszármazékokat meg néha kokaint ha zenélni kell. amúgy a kidobós résszel teljesen egyetértek. a nagyszülők lakása kész téboly lomtalanításkor; én amúgy a telefonomba szoktam beírni a fontos dolgokat és működik.

Chilly86 2010.04.29. 12:32:33

A határidőnaplóra és asztali naptárra esküszöm.

Hugedli 2010.04.29. 22:11:59

én többnyire az agyamat.

stukker 2010.04.29. 23:42:57

én az icol todi-ra esküszöm.:)

Gina. 2010.04.30. 21:31:19

Telefon emlékeztető foeva! És határidőnapló. És megszokás:)

anti-blog.hu-bella 2010.05.05. 07:18:11

ha valami nagyon fontos van, azon kb. halálra aggódom magam, és folyton arra gondolok, ha meg nem olyan fontos, akkor nem olyan gáz, ha elfelejtem. amúgy meg blog, vagy elmondom másoknak.
süti beállítások módosítása