Nevelés

 2009.06.01. 16:22

Egyrészt baromi szerencsés vagyok, mert olyan Apával és Anyával áldott meg a sors, amilyennel. Másrészt nagyon szerencsés vagyok, mert tudom, hogy milyen amikor nem kapsz meg mindent egy szóra, amikor tudod értékelni, ha elengednek valahová és amikor az unalomig ismételt figyelmeztetések igenis eszedbejutnak, amikor azoknak eszedbe kell jutniuk. Nekem is volt nem egyszer, hogy azt éreztem, hogy most aztán kiszabadultam otthonról és mindent lehet, nagyon sokszor nagyon szégyelltem is magam emiatt, de mégsem hiszem, hogy olyasmik történtek volna, mint amit Tamás mesélt a hétvégéről. American Dream party öcsém. Ez aztán a csudijó dolog. Basszunk szét mindent magunk körül és nyugodtan verjük szét a belvárost, holnap úgyis sokáig alszunk, aztán valakik meg összetakarítják addigra, mire legközelebb odamegyünk csapatni. Nem mondom, hogy sosem törtem szét egy üveget, vagy sosem randalíroztam volna a városban úgy, hogy az szúrja mások szemét, de ahogy előttem van ezeknek a 16-19 éves nyikhajoknak a feje, ahogy apu kitömte a pénztárcát és mehet az arcba a vodkaredbull meg a diszkotánsz. Hát beleborzongok. Rettegek tőle, hogy mit fogok majd csinálni a gyerekemmel, hogy nehogy ilyen legyen. Hogy kell majd eltiltani attól, hogy ne menjen el azokkal, akiken látom, hogy csak rosszba viszik? Hogy magyarázzam el, hogy apád azért elég keményen odatette magát és jobban tudja? Hogy kell azt elmagyarázni szépen, hogy azért mert a többi lány már igen, neked még nem kell körbeszopni a diszkót? Vagy a fiamnak azt, hogy nem kell halálrainnia magát ahhoz, hogy jól szórakozzon. Bár, ha bármilyen képet, videót, sztorit meghall rólam, akkor kevéssé leszek hiteles. Azért nagyon szeretném, ha legalább annyira jó apuka lennék, mint amilyenek a szüleim. Mármint nem két apukám van, hanem érted, nem?

Címkék: szomorú gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr231157119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.06.01. 16:33:33

Jesszus, terhes vagy????:D

Sziszo 2009.06.01. 16:41:53

Elkezdtem olvasni a bejegyzést és egyből a tegnap este jutott eszembe (pedig ekkor még nem tartottam ott, h a Tomi mit mesélt neked) Hihetetlen volt komolyan. Álltunk és nem hittük el amit láttunk. Kapkodtuk a fejünket jobbra-balra, félelmetes volt! Mindenféle túlzás nélkül!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.06.01. 18:54:21

Ja, szombat este jött egy Ahmed nevű svéd és felcsinálta a Peti orrát meg engem is :)

Gina. 2009.06.01. 20:31:28

20 éves koráig a fűtéscsőhöz láncolod, kenyér, víz. Idéztem:D
Na de komolyan... Úgyis hülyeségeket csinál az összes kölök, mindentől nem lehet megóvni. Mindenki elköveti a saját hibáit. Általában többször. Attól lesz majd az, aki mondjuk Te lettél a hibáidtól.
Mrs. Spock:D

˙tt 2009.06.01. 23:00:08

így van. nincs kölökradar. vagyis ma már biztos van, de ahogyan egyikünkre se szereltek ilyet sosem, és azért ha hellyel-közzel is, de vállalhatóak vagyunk, a te gyerekeiddel sem lesz másképpen. pontosan abból az okból, hogy már most törődsz a kérdéssel :)

egyébként mi történt tegnap???

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.06.02. 12:19:34

American dream parti. Aztan kokakolamamorban fetrengett a fiatalsag. Egyaltalan mi a faszt keresnek az utcan, meg szorakozohelyeken hajnalban 16 eves nyikhajok?

Sziszo 2009.06.02. 18:07:25

Ami ott volt: istentelen tömeg az utcákon, petárda, buszról hömpölygő tömeg, martinis-, sörös-, borosüveg törések (ezen nagyon nagy kacajok, mert ez nagyon jó buli szerintük), 5fokban lányok miniszoknyában, jobbra-balra billegve. Rendőrség megjelenése, futó tömeg "ne fordulj meg!" kiabálások, "SÜN" kiabálással vonulás-és képzelhetitek, hogy nem a csoportunkat emlegették- bokorban enyelgő lányok-fiúk. Életkor tetőfokon 19! De az már tényleg a max! Áhh...röviden ennyi. De nem győzöm hangsúlyozni: félelmetes volt!

Ák (törölt) 2009.06.02. 21:45:22

nyem tom miért lepődtök meg ezen, hisz mindannyian ezt csináltuk, ezt csináljuk, ezekből a csajokból élünk és bízunk benne, hogy az az apuka, aki nem erre nevelné a lányát nem tudja meg, hogy a tomi hajnalban kimászott a kerítésen:DDDD
ez mindig is így volt és így is lesz, régen is ugyanígy voltak 18-20 éves korukban terhesek a lányok. bár a 12 éves iskolában leszopáson én is meglepődtem anno...
tehát a mindannyiunk kölke ugyanúgy meg fogja ezeket csinálni, amíg nem tapasztalja meg a hátulütőjét. hiába mond az ember bármit, aki kíváncsi, az fáncsi. tuti jobban számít a biztos és szeretetteljes, őszinte családi háttér. meg sztem a kölök csak akkor nem veszi figyelembe (annyira) a szülő szavát, ha a szülő azt vmivel eljátszotta... akkor borul a biztos, idilli családkép. aztán lehet bízni benne, hogy a gyereknek alkalmadtán jusson eszébe az a sok nevelő szó.

Pyro-Lacko · http://detoxikalo.hotband.hu 2009.06.02. 23:29:04

ez így van, csatlakozom előttem szólóimhoz, ezeken már én is elgondolkodtam anno pl 1 K2-s kiránduláson + után (nem vagyok törzsvendég :D) de nem lehet egyszerüen mindent megtenni és mindent elintézni hogy simán fusson, mindenkinek végig kell járnia az utakat és tapasztalatokat szereznie, sztem egyelőre az is elég jó lépés h eszedbe jutott és mindannyiunk agyán átfutnak hasonló gondolatok, ez is mutatja h érdekel valami :) aztán a többi majd kialakul.
"nem kell az egész lépcsősort látni magunk előtt, elég csak az első lépést megtenni a többi pedig szépen lassan megmutatkozik" :)

Zsöfi 2009.06.03. 11:58:09

Gáz,ja. Mikor érkezel pontosan,Mester?

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.06.03. 12:50:01

Szombat dél, Ferihegy 2A. Négy óra a célidőpont a Szörfben :)

m0rrI$ 2009.06.03. 14:22:43

akkor csak szombaton iszákolnék....de tényleg.
egyébként milyen koncert lesz szörfben szombaton most?

stukker 2009.06.03. 20:46:04

én is csak szombaton leszek. Pénteken csak óvatosan, szombaton meg hajrá mindenkinek.
süti beállítások módosítása