Kozlekedes ismet.

 2007.08.17. 10:46
Tegnap haza kellett volna jutnom Tatara, kozvetlenul a munka befejezese utan. Megprobalom roviden es erzelemmentesen leirni, hogy miert nem sikerult. Tobbek kozott azert is vartam a bejegyzessel a mai napig, mert igy talan kevesbe elfogultabban fogok a temahoz allni es talan kevesebb indulat fortyog majd bennem.
Szoval a jobudoskurvaanyjat a... mindenkinek!
A vonat 16:45-re volt kiirva. Aztan bemondta egy hang, hogy bizony, a vonatom 15 percet kesik. Mondom ez meg belefer. Azt tegyuk azert hozza, hogy a Keleti palyaudvar 30 fokban a leheto legkellemesebb hely, ha az ember egy kicsit ki szeretne kapcsolodni az utazas elott. Vagy ha pl. az oly ritkan elofordulo sajnalatos kesesek miatt ures perceit szeretne eltolteni, itt aztan minden akad, amivel konnyeden es jatszva elfoglalhatja magat a szerelvenye indulasaig. Kezdoknek ajanlanam a keress egy helyet, ahova leulhetsz nevu jatekot. Rutinosabbak megprobalkozhatnak a keruld ki a keregetoket (magasabb szinteken a van- egypercedszamomramegtisztelnelafigyelmeddel, modernkori bucsucedula arusokat). A fordulatosabb kalandok kedveloinek ajanlom a vegyel egy kavet a legsotetebb kocsmabant, vagy a kockazatos tetelek kedveloinek az allj be a sorba jegyert. Allitolag kovetkezo honaptol a MAV indit egy jatekot, aminek az lesz a lenyege, hogy a vonatraszallaskor akinek a legkisebb a vernyomasa, illetve a legnyugodtabban tudja azt mondani, hogy "Semmi problema, egyebkent sem sietek.", az kap egy biciklit, amivel barmikor szazszor gyorsabban eler barhova, mint vonattal. Ha meg valaki nem akar jatszani, mint en, az vegyen egy sort es aszalodjon meg ezen a koszlott kurva allomason a ketezer fokban hatszazotvenezer ember kozott. En az utolsot valasztottam, mert az tunt a legerdekesebbnek.
Termeszetesen a vonat kesett vagy 50 percet,  mar haza se mentem. Gondoltam akkor visszavaltom a jegyet. Itt egy rovidke sorbanallas utan a holgy kozolte, hogy menjek at az informaciohoz, kerjek valami igazolast, aztan utana azzal alljam vegig meg egyszer ugyanazt a sort es akkor visszaadjak a jegy arat. Erre gondolatban azt feleltem, hogy a kirelejszumat. Aztan kiderult, hogy azzal a jeggyel ma is haza tudok menni, szoval megnyugodtam. Azert annyira nem is volt veszelyes.
De azert azt meg leirom, hogy hogyan is talalkoztam az Satan oreganyjaval a Deakon. Szegeny mamat a kicsi unokaja picit elhanyagolja, miota a megszallta az imperialista nyugat romlott vezetoit. Szoval a mama a Deakon arul jegyet. Kepzeljetek el egy nenit, akinek a feje kb. feleakkora, mint amekkora a testehez dukalna. Itt egy apro 20 perces sorbanallas utan sikerult eljutnom oda, hogy az idos holgy ram fuggesztette egszinkek, voros rantottas agyon fuggo, nedves szemeit. Kertem tole egy berletet, majd amikor fizetni akartam elszakadt az indulatokat feken tarto kotel es elkezdett puffogni, meg morogni, hogy o ebbol nem tud visszaadni, meg a JoIstenit, meg ilyeneket. Ekkor mar nekem is eldurrant az agyam, majd miutan visszaadott, hazaig morogtam, mint a bolhas kutya...

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr30142205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása