Mondások.

 2008.01.06. 04:07
Aki négykor ébren van, az a bölcsész, meg az informatikus. A különbség annyi, hogy a bölcsész többet nyer netes pókeren.

Szép vagyok, mint a szar.

Olyan szép vagyok, mintha két buzi talált volna ki telefonbeszélgetés közben.

Ha nem tudod mit kezdj magaddal, akkor állj ki az ablakba meztelenül, ordíts idézeteket és gonosz átkokat az éjszakába, majd miután bejöttél pisáld össze a szőnyeget és ess össze aludni.

Nem kell megijedni, nem én vagyok ennyire perverz, csak egy Jim Morrison életrajzot iktattam be a tanulási folyamatba. Bár a másodikat Panka mondta. Az elsőt meg senki nem mondta, csak mittudomén. Késő van már na. Amúgy meg ha perverz vagyok, akkor mi van? Szerintem a velem azonos nemű halott kiskutyát kikötözni és análisan megszeretni, valamint megverni nem perverz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr23286609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása