Júúú

 2008.01.15. 08:39
Hát nekem ennyire jó napom, mint tegnap már nagyon régóta nem volt. Vettem a boltban sokminden finomat, meg egészségeset, meg nem cigiztem egész nap. Gitároztam egy nagysokat, elpakolásztam, megfürcsiztem, megnéztem egy filmet, olvastam, aztán fél 11-kor már aludtam is. Meg ha hozzávesszük a ma reggelt, akkor meg még jobb. Fel tudtam kelni akkor, amikor akartam! A felkelést nem követte az azonnali heves öngyilkossági szándék. Ezt jó jelnek tekintem. Ma asszem elmegyek parkettát venni. Lehet, hogy tapétát is. Vagy hazamegyek, gitározom és alszom egy nagyot. Júúúú.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr8297967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása