Váhááá

 2008.01.26. 13:02
Jajj, annyira röhögök, hogy muszáj megosztanom a' internette'. Letöltöttem egy filmet, oszt abban van, hogy a főszereplőt kiskorában megátkozzák, hogy bárkit szeret, annak a lánynak a következő palija legyen az igazi. Aztán elkezdtem gondolkozni. Az első nagy szerelmemnek már gyereke van, férjnél van. A második nincs is Európában és boldog. A harmadik. Nos azt hiszem, hogy boldog, mindenesetre úgy néz ki megvan a nagy Ő. Azóta is csak boldog embereket látok. Nagyon röhögök. Ki akar férjet? Kb. egy évig kell elviselni engem és utána lehet férjhez menni az igazihoz. Azt hiszem ebből fogok bizniszt csinálni. Háhá :D
Azt azért hozzátenném, hogy baromi szerencsés vagyok, hogy ennyiszer érezhettem ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr2312260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása