Igazság izéje

 2008.03.05. 22:53
Okádás. Nem a kagyló miatt. Msneztem és blogot írtam és ment a DrHáz, amit szeretek nagyon.  Aztán vége lett és beszélgettem tovább és a tévé ment tovább. Mindig is hánytam az olyan műsoroktól, amikben az a pláne, hogy másnak rossz. De amit a tévékettő nevű bagázs valami igazság nemtommije címen összehozott hááát.... Ez a netovábbja per pillanat az undorító, aljas geciségnek. Szerencsétlen leány bement a televízióba, sokmillió Ft beígérve, válaszok megadva, poligráf, anyámkínja. Majd a végén, nemtomhánysoktizenhúsz Forintnál a következő kérdés:

- Fizettek Önnek valaha a szexért?
- Nem.


Tütütürtürrrürrűűűű.

- A válasz hamis.

A jó kurva anyátokat basszátok telibe. Még akkor is, ha így van. A lány bömböl. Család okosan néz, vígasztal üzemmód. Mások lelki nyomoran műsor? Ez szórakozás? Ez szórakoztatás? Már attól sírok, hogy belegondolok, hogy ma Magyarországon ezt sokan nézik. Hogy tömi a pattogatott kukoricát a Teszkó kóla mellé apuka a pörköltszaftos atletikatrikóban aztán kiordít a konyhába a feleségnek, hogy "Anyjuk gyere gyorsan! Nédd hogy sííír! Köllött neked kurválkodni világ csúfjára!" Még ha valóban pénzt is fogadott el szexért valamikor. Lehet mondani, hogy tudta mit vállal. De ez a lélektelen patkányság nekem sok.

Sofőr bácsi. Legyen szíves megállítani a világot. Kiszállnék. Olyan szép napom volt. Eddig.
Az agyam eldobom. Az A G Y A M eldobom.

Címkék: tévé ideg

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr94367603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla 2008.03.05. 22:56:19

Szeretnék magunknak gratulálni a bejegyzéseinkhez! :D :D
Vicces...

Marla 2008.03.05. 22:59:23

Und: nem tudom, miért lepődsz meg ezen a műsoron. Komolyan. Ez köll a népnek, oszt jóvan. Te meg önvédelemből inkább nézd a Kultúrházat! :)

jimmi · http://www.jimmi.hu 2008.03.06. 00:10:53

Én pont ezt a részt láttam. Nem szoktam tévét nézni, de a szomszéd szobában éppen ment. És magam sem írhattam volna le szebben, hogy mekkora ocsmány dolog ez az egész. Úgy felbasztam rajta az agyam, hogy majdnem én is írtam valami hasonlót, aztán mégsem.

Köpni kell, pű. Köcsögök mind.

m0rrI$ 2008.03.06. 00:17:42

Teljes mértékben egyetértek.
Azt hiszem nem is tudok többet hozzáfűzni az előttem szólókhoz.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.03.06. 09:30:14

Meg ma is legalabb fel oras szajhabzast kaptam tole, amikor a munkahelyen szoba kerult. De ez szanalom, hogy itt tartunk. Ki a tevekkel! :)

Sziszo · http://www.sziszo.blog.hu 2008.03.06. 10:15:51

Én azt hittem hogy a Győzike shownál rosszabb már nem lehet , de tévedtem. Ezt a műsort Én is láttam és egy határozott mozdulattal ki is nyomtam a TV-t. Hihetetlen mire szomjazik a nép...
süti beállítások módosítása