Utolsó hétvégém

 2008.03.21. 23:52
Elérkeztünk az önként vállalt kis magánakcióm utolsó hétvégéjéhez. Megpróbálok számot vetni azzal, hogy mit is értem el ezzel. Mármint a nemiszom, nemdohányzom, nemeszemhúst 40 napig című dologgal. Bár ez magával vonta a 40 nap 40 éjszaka című film tartalmát is, pedig azt nem fogadtam meg. De mindegy is. Szóval gyakorlatilag csak egészségesebbnek érzem magam. Viszont azt sokkal. Fogyni nem fogytam egy dekát sem, mert megnéztem a szaunában. Pedig már két hete a vacsorázást is abbahagytam. Na nem mintha nagyon radikális módszerhez folyamodnék, csak nem vagyok este már éhes. Lánnyal szinte nem is beszéltem egy-két bátortalan kísérletet nem említve (msn nem ér), szóval azt hiszem a fogyasztott szeszmennyiség korrelál a kapcsolatalakításaim sikerességével. Ez szomorú, de legalább felismertem. A nemcigizésnek nagyon örülök, remélem az így is marad. Viszont jövő héten lesz Sándor-nap és édesapám 50. születésnapja, szóval lehet, hogy felesleges volt ennyire gyúrni az egészségre, ha így is lehet, hogy halálra iszom magam.

Viszont voltam annyira eszes, hogy a szaunába nem vittem ma fürdőnadrágot. Azért megoldottam. Ismét kiderült, hogy hárman az összesen 72 évünkkel egy meleg, baráti összetartást tudunk felmutatni. Valamint 3 lakás árát készpénzben. Természetesen ez a közösség privátbankárjánál pihen befektetve (Kávéház Holding). A nagy számítás után átmentünk a bankba, ahol Tamás hitelügyintézését megtagadták szemtelenség miatt. Tudniillik Tamás iszik és rögtön azt hiszi, hogy a bank azért van, hogy neki szolgáltatást nyújtson, nem pedig azért, hogy Tamás odavigye a sok pénzt és otthagyja. Felfoghatatlan, hogy szemtelen Tomi miképp is láthatta ezt így. Mindenesetre több baj nem lesz, mert ma szóbeli figyelmeztetésben részesült. Ennek azért elég nagy visszatartó ereje van. Egyszer én is kaptam, mert rossz voltam és utána nagyon meg is hunyászkodtam. Nem szeretnék eljutni az írásbeli panaszig. Hiszen akkor lehet, hogy nemcsak megtagadják a hitelügyintézést, de persona non grata leszek. Azt meg ugye ki szeretné.

Ezen kívül kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!

Címkék: kávé ünnep részegek gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr64391750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B 2008.03.22. 12:28:15

Ma éjfél után elveszted végre alkoholmentességedet?

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.03.22. 13:14:55

Elvileg már ma is lehet. De ez ugye nem jelenti, hogy már most csatak részeg vagyok. :)
süti beállítások módosítása