Felkészülés

 2008.04.11. 12:49
Olimpiai felkészülésemet kicsit hátráltatta, hogy fél nyolc magasságában hazaért Tomi és elvitt szórakozni. Szórakozás alatt értem azt, hogy a helyszin szemrevételezése után (BME koli) gyorsan három rövid, három sör. Majd még sörök és táncolás a még nem létező zenére. Közben majdnem összeverekedtünk egy rendkivül antipatikus fiatalemberrel, aki belepisált Tamás sörébe, majd utána még neki állt feljebb. Jobban érezném magam picit, ha legalább egy kicsit verekedtünk volna. Vagy megvertek volna, vagy mi. De szerencsére bölcs Tamás addig orditott a fiúval, mire vett neki sört és probléma elsimult. Közben engem elöntött a tesztoszteron és már kerestem a párbajsegédeket, hogy felkoncolom az illetőt. Száz éve az ilyet már rég leszúrta volna valami párbajhős hajnalban a vérmezőn. Mondjuk valószinűleg engem is. Hazafelé a felkészülés jegyében nem ehettem gyrost, pedig akartam, de a szakvezetők nem engedték. Panka kiégette Tomi orrát, valamint több pecsétet szerzett magára, mint amennyi tetoválás egy maori törzsfőnökön van. Reggelire meg valami rosszat ehetett, mert nincs jól.

Címkék: budapest részegek megőrülés csak a napom sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr69421142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.04.11. 12:55:55

Aha, biztos a reggelivel volt a baj.
Duhajok!:D

stukker 2008.04.11. 15:47:37

A felkészülés további etapjai:
Edzőtábor Tatán:péntek-szombat.
Kedd: Budapest, formatartó
Csütörtök: ZP nyitóbuli. Főmérkőzés az olimpia előtt.
süti beállítások módosítása