Gitárgitár.

 2008.04.20. 12:49
Ma hét egyik legjobb napja van. Eltekintve attól, hogy éjjel valaki beletett a számba egy száradt valamit és kivette a nyelvemet. Meg szaladnak a rinocéroszauruszok is a fejemben. Nagy hordában, bölcs öreg matriarchátusban rohannak. De az idióták mindig nekiszaladnak a falaknak.
Reggel 10-kor keltem. Azóta folyamatosan gitározom. Ma elkaptam a fonalat :)

Egyszerűen imádom. Imádok hozzáérni, hallani bármilyen nyöszörgését, sikítását, megsimogatni, ahogy megnyugtató hűvösen símul a kezembe a nyaka. Pedig a fém húroktól ridegséget várna az ember és csak valami egészen ősi melegség. Nyugalom és élet. Nem is ez vagyok, amit láttok. Soha nem is mondtam egy mondatot sem. A gitár hangja vagyok.

Meg apu ökölbeszorult keze vagyok, hogy nincs itthon ásványvíz :)

Címkék: gitár

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr76433884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása