Juj

 2008.04.28. 14:22
Szerettem volna leirni, hogy mi minden történt velünk a hétvégén, de egyszerűen annyi minden, hogy a felét nem is tudom már és a csütörtök, pénteki rész mármár tavalyi élménynek tűnik. Az biztos, hogy nem kerülnénk bele az egyetemes kultúrát összefoglaló nagy enciklopédiába. Viszont voltunk koncerteken, mindenféle bulikban és mindenféle helyeken és mindenféle emberekkel ismerkedtünk. Remélem sosem kerülnek elő sem a videók, sem a képek. Kossuth Lajos, you're the best, my respect! Valamint két dolgot jegyezz meg. Az egyik, hogy én vagyok a király, a másik pedig, hogy vigyázz Magadra! Karaténak hivják és kétféle ember ért hozzá. A kinaiak és a király. Abból az egyik én vagyok.

A CBA-ban betakaróztam egy kisasztallal. Mondjuk az égő volt. Dulván.

Címkék: zenés részegek megőrülés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr63445441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.04.28. 20:14:07

Hát én szombat óta hajléktalan vagyok, töltőm is csak most lett, elittam a pénzem, mert Tomcsi meghívott egy sörre, de nála nem volt zseton... :D
És igenis elő fognak kerülni a képek és a videók:D

stukker 2008.04.29. 12:14:07

hujjuj. Szerencse hogy én vállalhatom a képeket, nem úgy mint mások.:) de átküldhetnéd a mailemre, mielőtt a blogodra tennéd őket.

Gina 2008.04.29. 17:55:50

A blogra ilyeneket nem teszek fel. Azért szorult belém némi jóérzés. Meg nem akarom, hogy töröljék közbotrányokozásért.
Küldöm, amint átpakoltam! :D
süti beállítások módosítása