Imádás

 2008.05.13. 13:45
Egyszerűen imádok dolgozni. Nincs annál jobb, mint amikor öt napig vedelsz egy fesztiválon és semmilyen kötelességed nincs és utána visszacsöppensz a másik életedbe. Szépnadrág, okosan nézés, sok komoly telefonálgatás. Hogy elhomályosul a fesztivál bája, amikor egy hamisitatlan köcsög taszit rajtad nagyot a villamoson kora reggel! Vagy amikor az ébresztőre annyira megijedsz, hogy percekig nem tudod, hogy hol is vagy. Amikor egy nagyobb csapatnak kell kiszednie az ágyból. Amikor végre a lábadra léphetnek és nekedmehetnek az utcán. Nemám a hepajkodás, ez az igazi öröm! Ebben tartalom is van. Amikor végre találkozol a barátoddal hajnalban és még ő is megjegyzi, hogy de szarul nézel ki. Igazi pillanatkincsek.

Gyűlölöm ezt a várost.

Címkék: budapest csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr87466394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.05.13. 15:02:01

Rád fért volna még egy szabadnap?:) Abszolút szolidaritok. Csak egy szebb városban.

jimmi · http://www.jimmi.hu 2008.05.14. 10:42:35

Én tegnap bejöttem dolgozni fesztiválhétvége után, és néztem, hogy mi a fasz ez az ákombákom a monitoron, ki írt ilyen hülyeséget, és amúgy is, ezeknek a mondatoknak semmi értelme. Néztem így egy ideig, mire rájöttem, hogy c++.

Áááááááááááááááááááááá. Fesztiválra akarok menni MOST.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.05.18. 12:08:11

Én már a munkahelyemre járok kikapcsolódni. Jimmel bevesszük a leszarom tablettát és minden csodálatos. Ráadásul hétfőtől lesz légkondi is.
süti beállítások módosítása