Eladókiadó

 2008.05.28. 10:24
Haló.

Tegnap több dolgot is eldöntöttem. A kevésbé publikusakat megtartom magamnak, viszont van pár, amit ide is leirok. Először is, ma már papucsban jöttem dolgozni. Egyrészt, mert meleg van, mint a disznó, másrészt, mert olyan laza vagyok, mint a biciklilánc. A villamoson rájöttem, hogy a laza csávóknak azért gond nélkül rátaposnak a lábára, szóval az utazásom a tömegben a pénztárca meglétének ellenőrzésével, valamint topogással telt. Kb. úgy nézhettem ki, mint egy jóltáplált vietnámipapucsos Májkölfletni. Csak nem volt hozzá zene. Valamint jött egy öregember, aki úgy gondolta, hogy nekem megfelelően alul van a súlypontom és ebben az esetben nem veszélyeztet a felborulás veszélye, ezért semmitől nem feszélyezve odatúrta magát az oszlophoz, kényelmesen elhelyezkedett és megkapaszkodott. De úgy ám, hogy én csak egy, a Laukoón szoporcsoportot megszégyenitő pozitúrában tudtam valahogy kapaszkodóhoz jutni. Nem hatotta meg az sem, hogy ellenreakcióként forgattam a szemem. Gondolom félelmetes voltam nagyon. Roppantul tudok tekeredni. Ungarische sexfenomen und akrobat.

Szóval el szeretném adni a gitárjaimat. Illetve csak kettőt. Két darab Epiphone-ról van szó. Az egyik egy faded-cherry szinű, dupla nyitott humbuckerrel szerelt, csavarozott nyakú Les Paul formájú, Special I-es. A másik pedig egy fekete, zárt Gibson hangszedőkkel szerelt SG G-400-as. Az első gitárért 40 000 kincset, a másodikért pedig 80000 kincset szeretnék. Mind a kettő nagyon jó állapotban van, bejátszottak. Az elsőn pár külsérelmi nyom található, de a hangja remek. Oktávra stb. rendben vannak. Ha valakit érdekel irjon egy emilt ide.

Na ez volt a reklám helye. Azért szeretném őket eladni, mert másik gitárt szeretnék venni. Vagy LTD-t, vagy Gibsont. Inkább Gibsont, de akkor tovább nem lesz gitárom :D

Hideg van az irodában és fázik a lábam is.

Címkék: gitár zenés gondolkozós csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr70491402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.05.28. 14:18:56

Aki laza, annak fázik a lába. Aki meg nem laza, az belerohad a farmernadrágjába. (Ez utóbbi vagyok én.)
Elő a 3/4es nacikat, strandpacsikat, szalmakalapokat!:)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.05.28. 14:45:24

Hosszinadrágban már meg sem próbálok elmenni reggel otthonról. Kendnek hová tűnt a blogja?

Gina 2008.05.28. 15:09:14

Hajnalban még hideg volt. Meg még fehér a lábam:D
Blog nincs, elbújt, eldugtam, magánszféra lett:)
süti beállítások módosítása