Megharapott a cecelégy

 2008.06.18. 12:19
Fenti állitás már tuti. Olyan fokú álmosság vett erőt rajtam ma is, hogy csak na. Mondom a tegnapi eseményt. Hazamentem. Előtte a boltban a bevásároltam, különös tekintettel egy másfél mázsa márványsajtra, mert azt nagyon szeretem. Éhes is voltam, mint a farkas. Ahogy hazaértem, kidöntöm a táska tartalmát a fotelba. Mondom mik voltak benne. Mégsem mondom. De halott orosz katona is, a krimi háborúból. Kivéve a márványsajt. Amit eszes főhősünk a boltban felejtett. Tekintve, hogy folyó hónapban már megittam a kenyerem javát, ez rosszat jelent. Ettem majd lefeküdtem délutáni aludni. Reggel hatkor ébredtem fel. Előtte egyszer felébredtem 11 óra felé fogat mosni. Tevékeny vagyok nagyon. Majd ma tevékenykedem. Kivéve, ha a délutáni alvás kiüti a dolgot. A mosott szart tuti rólam nevezték el.

Címkék: csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr8527015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása