Borbély

 2008.06.26. 12:51

Az imént elindultam, hogy meglesem a borbélyt, mert Radó kifejezésével élve ismét egy menyét ül a fejemen. Sajnos azonban a tegnapi nyakránditós dolog reggel megismétlődött. Röviddel azután, hogy elkezdtem örülni neki, hogy már nem fáj. Szóval félúton visszafordultam, mert elképzeltem a szituációt, ahogy a fodrász félredönti a fejem óvatosan én meg orditok, mint akinek a fogát húzzák. Aztán ezt a kellemetlen helyzetet elkerülendő a nyergelj, fordulj taktika mellett döntöttem.

A hétvége egyelőre eseménydúsnak néz ki. Pénteken jönnek a kollegáim Mestahh fesztiválra a kertünkbe, onnan meglátogatjuk a VZV-t kultúráltan. Ha szombat reggel még lesznek életfunkciók, akkor ugyanezt tesszük, kivéve, hogy este rokkzenélés lesz a legnagyobb nemhivatalos VZV szinpadon. Ez egyben a legkisebb is, valamint, nem szinpad, csak egy kocsma. Majd meglátjuk. Vasárnap, ha Isten is úgy akarja, akkor strand, este pedig Bill kapitány. Utána hétfőn meló, talán fodrász. Kedden dolgozás ééééés ha Tamásnak sikerül leadni az indexét, akkor irány Sopron, a hangos zene, a sátrak, a jobbnál jobb csajok, a millió kosár és köbméternyi sör. Jujujj.

Címkék: koncert zenés megőrülés

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr4540378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása