Emigrászión

 2008.09.08. 13:57

Ott kellett volna maradni a picsába. Itt az eső esik, mindenki taszigál, óriási a mocsok. Ott nem ezt láttam. Nem láttam semmit, ami csak hasonlított volna erre az okádékra, amit itt fővárosnak csúfolnak.

Ja, tegnap megtekintettem az Anakonda 2 című művészfilmet. Sajnos én jobbra emlékeztem. Mármint, hogy szarabb lesz. De nem. Bár, ha emlékeim nem csalnak, akkor adtak egy másik filmet Anakonda 2 címmel, de az megütötte a színvonalat.

Téli álmot akarok. Vagy legalább ne lássam a problémákat, a mocskot meg az undorító emberi viselkedést mindenhol. Keltsetek fel, ha vége.

Címkék: szomorú szarfilmes

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr20653842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.09.08. 17:41:34

Az nem valami másik kígyó volt? Mondjuk boa.
Ééééés nem lesz vége, az emberek seggek, Pest büdös, a földön szemét, a levegőben szenny.
Ajánlom kis városomat víkendezésre. Addig már csak négy nap.

Anikó · http://www.sziszo.blog.hu 2008.09.08. 18:57:39

Március-április körül jó ha keltünk?
süti beállítások módosítása