Almooos

 2008.10.22. 12:59

Mar megint baromi almos vagyok. Eddig nem hittem az un. kajakoma letezeseben, de tegnap is majdnem lefejeltem az iroasztalt. Bar az is lehet, hogy mivel az egyik percrol a masikra megvontam az Istentol kapott csodalatos testemtol az eleddig nagyobb mennyisegben bevitt koffeint es nikotint es a ki tudja milyen egyeb segedanyagot, szerencsetlen igy probalja jelezni, hogy bizony elkenyelmesedett es nem ehhez van szokva. Nem szokta a cigany a szantast ugye. Persze ez csak egy mondas, nem am idejon nekem valami ombudsman.

Tegnap azon gondolkoztam reggel, hogy az hogy a vakok nem latnak, az mennyire hasonlit ahhoz, amikor Isten letezeserol gondolkozik valaki. Gondoljatok bele. Pistike megszuletik. Sajnos vakon szuletik. Soha nem lat szineket, nem latja anyukajat, nem nezhet hiradot es nem olvashat ujsagot, nem nezhet baratokkoztot es monikasot. Bar ettol valoszinuleg csak normalisabb marad. Azonban attol fuggetlenul, hogy vak, szinek meg vannak. Mely filozofalgatasba nem szeretnek belemenni, hogy nem is biztos, hogy vannak, csak az erzetek vannak, amiket a feny a szemem receptoraibol kivalt, de meg az se biztos, maradjunk annyiban, hogy az emberek nagy resze lat es Pistike pedig nem. Hogy a kigyoba magyarazod meg neki, hogy szin? Hogy mi kepzodik le a fejeben, amikor azt hallja, hogy sarga. Szerintem csak elfogadni tudja, hogy van ilyen es hinni benne ugy igazan, hogy "Igen... hiszem, ha latom", na ugy nem. Na itt jon a kepbe az, hogy ha letezik Isten... (marpedig miert ne letezhetne) akkor mivan, ha csak nekem, szanalmas emberi csokevenynek nincsenek meg azok a receptoraim, amikkel ezt fel tudom fogni. Nem latom. Nincsen istenerzekelo erzekszervem. De az is  lehet, hogy ilyen van, csak a nagyvaros zaja elnyomja a hangjat. Mint amikor nem hallod mar a tevet sem az utcan duborgo forgalomtol. Biztos, hogy igy kell lennie. Ezert gondolom, hogy hihetetlen dolog, ha valaki hisz. Bizonysagok nelkul hiszi. Nem csak azt mondja, hanem hiszi teljes szivevel. Mint, ahogyan a szerelmes bizik a masik szavaban, feltetel nelkul.

Reggel atverekedtem magam a Corvin mozinal az elso nemzetkozi Emos vagyok, nem megyek suliba fesztivalon, ami tenyleg nem tudom, hogy mi volt, de ennyi repafarmeres kocsogot illetve hasonszoru baratnot meg nem lattam. Lehet, hogy en vagyok tul konzervativ. Biztos okosak ezek a mai un. fiatalok meg minden. Aztan mar jol le is basztam magam, hogy micsoda egy taho vagyok, hogy kulso alapjan itelek, hiszen en is jartam kifestett korommel, meg nagymama kardiganjaban iskolaba es meg cifrabb dolgokat is tettunk, csak akkor alternativnak hivtak es Nirvana-t hallgattunk melle. Szoval jol lebasztam magam, hogy az oreg mar megint morog es biztos csak irigykedik. Amikor betertem a peksegbe es a kovetkezo parbeszedet hallottam.

Julcsa: - Van egy kettesem, meg egy egyes folem. Azzal tuti a kettes.

Borcsa: - Hat szerintem nem tudom, majd kerd meg, hogy felelhess meg, aztan akkor kerdez tizet es akkor lehet jobb jegyed is. Pl. Mikor volt a muhi csata?

Julcsa: Fingom nincsen. Tolem ilyet ne kerdezzel. Tudod mikor! En ezt nem tanulom meg. Mi leszek en tortenesz?

Majd vasarolt valami csokit, amit kifizetes elott, valamint utan is elfelejtett megkoszonni. Illetve koszonni. Itt mar igazolva ereztem kicsit magam. Raadasul Julcsa a willendorfi venusz szakasztott masa. Erre mondtak nekem, hogy ha szep nem vagy hulye ne legyel. Igyekszem tobbet olvasni, mert en is felejtek es egyszeru maradok, mint a barlangrajz.

A cigi eddig jol megy, napi egy-ket szalnal maradtam es mar kocsmaban is kibirtam :)

Címkék: kérdések gondolkozós csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr7726314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B · http://bellatrix.blogol.hu 2008.10.22. 15:17:40

A répanacó nem rossz dolog.

Gina 2008.10.22. 19:09:25

háhááá, én is épp ezt akartam mondani, Bella! nekem is van répafarmerem! és jól is áll:D
süti beállítások módosítása