Na ezt fejtsd meg.

 2008.10.30. 08:42

Almomban egy fesztivalon jartam. Valami egyetemi rendezveny lehetett. volt kiserom is, de mar nem emlekszem, hogy kicsoda, tuti, hogy nem Vergilius. Pedig pokolszeru vizio volt az a fesztival es nagyon szorongtam. Ami ezen felul kulon erdekes volt, hogy rengeteg halott papagajt lattam. Zoldeket es, mind doglott. Ugy kellett odebbrugdosni oket az utbol. De volt olyan is, hogy egy ketrecben egy papagajpar es abbol az egyik doglott. A masik meg nagyon el. De a doglott az olyan vegervenyesen doglott, hogy na.

Pedig kiabaltam is, hogy nyugi visszaragasztottam. De senki nem rohogott.

Címkék: gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr65739908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.10.30. 13:06:47

Nekem az ekitabinak hitt algopirynből származó börtönbemenetelemet fejtse meg valaki:)

Zsófi 2008.10.30. 13:34:54

vagy leszek :D
süti beállítások módosítása