Koncsertos

 2008.11.02. 16:55

A hetvegem remekul telt. Penteken hazarohantam a vonattal. Talalkoztam a Panka batyjaval es egy regen latott ismerosommel es nagyon jol elbeszelgettunk, hamar elszaladt a vonatut. Aztan muszaj volt egy oracskat aludnom, mert 5-kor mar indultunk Gaboval a zenekari cuccokat bepakolni Naszalyon, aztan at Tatara a Moloba, ahol az esti hepaj volt. Atpakoltunk mindent, Gabor egy haverja segitett, ezuton is koszi. Azert o vezetett, mert a cegnel a sofor uriember pentek delutan otre mar tokreszeg volt, igy o kiesett. Tobbek kozott meghallgattam a tortenetet, mely szerint Bill kapitany egyszer regen kozolte a koncertszervezokkel, hogy o bizony addig nem hajlando kimankozni a szinpadra es enekelni a fekete ember zenejet, amig nem kap egy uveg vodkat. Gondolom ez nelkulozhetetlen a fajdalom atelesehez. Erre mondta Zoli, hogy szerinte nem alkoholista csak babonas. Ezen vagy fel orat visitottunk. Gyorsan elpakoltunk es atvittuk a cuccot, ott osszeraktuk es koncert. Szerintem nagyon jol sikerult, telt haz volt, ami egyebkent nem jelenti azt, hogy tizezer ember visitott, mert eleg pici a hely, de jo hangulat volt. Bar nekem volt par erdom es volt egy olyan szam is, amit mar jatek kozben tanultam meg, valamint sikerult eltepnem egy hurt is, szerintem viszonylag jol ment a dolog. Karoly szerint halk volt a gitar. Legkozelebb jobban kell beallitani a kisero es a szolo hangszineket. Koncert utan elpakoltam a szarjaimat es atviharzottam a Kaveba, ahol halloween buli volt. Itt sok reszeg kispajtassal talalkoztam kozuluk is kiemelnem Laszlot, akit ennyire reszegnek meg nem is lattam talan soha. Megprobaltam behozni a lemaradasomat, azt hiszem sikerult. Fel otkor vitt haza egy taxis egy masik helyrol, ahova szintel Laszlo rangatott el.

Szombat reggel arra ebredtem, hogy 11 ora es fogalmam sincs hol vagyok. Eleg lassan realizaltam, hogy otthon, nagy oromomre konstataltam, hogy egyedul es helyierteken probaltam azt is kezelni, hogy mindjart szetszakad a fejem. Felhivtam Karolyt es atugrottam hozza kocsival. Eldiskuraltunk fel haromig, Karoly ez alatt magaba dontott 5 Sopronit, mert hogy faj a feje. Gondoltam, hogy ebbol baj lesz. Delutan szaunazni akartunk menni, el is indultunk, de zarva volt. Akkor Szorf. Itt beszelgettunk, meg sor es kitalaltuk, hogy kimegyunk Agostyanba videot nezni. Ehhez vasaroltunk egy szatyor sort es Zsofinak franciadrazset. Elkezdtuk nezni a Kaszino cimu csodalatos filmet, amit egyebkent tenyleg jo, de a hugom elaludt rajta, en meg annyira feszkalodtam, hogy ki kellett venni es betenni mast. Kozben bekaptunk valami hazi meggypalinkat Karesszal, aki majdnem be is hanyt tole a konyhaba. Nem birjuk mar ezt, en is pruszkoltem nagyon. Nem sokkal kesobb jott Makovics es Gertrudisz, akik beszallitottak a Satan kocsmajaba Tatara es itt meg talalkoztunk Paska kapitannyal. Jelzem az esti szivatoversenyt egy-nullara en nyertem. Eselye sem volt. Ugy megette a "mivan a polodon? Lenez es orrpockoles" nevu trefamat, hogy nagyon. Egyebkent mire odaertunk, Pista mar egy bulibol visszamaradt heliumos lufival a nyaka korul uldogelt. IttasPista. Aztan kesobb a lufit el is fogyasztotta kedelyesen. Marius, a taxis hazavitt, aztan meg dumaltam poker Tomival msn-en es tente. Reggel nem fajt a fejem. Csodalkoztam, mintaallat. Voltam zenekaros cuccokert, Tacskoban borotvahab, tusfurdo, stb.-ert es hazajottem. Diszno voltam, nem mentem temetobe.

Pedig kellene egy kicsit beszelgetni a papammal. Meg a dedivel is. Baromi nehez szembesulni azzal, hogy ugyanugy odateszik majd egyszer az en testemet is. Azzal probalom nyugtatni ilyenkor magam, hogy az nem en vagyok. Az csak egy test. Jelenleg meglehetosen leelt, de mar fontolgatom a mindenfele fitnesszt. Tudom, hogy minden masodik bejegyzesben ezt irom, de ez nem nektek szol, inkabb csak annak, hogy minel tobbszor latom, annal konnyebb tudatositani.

Jajj, es lejott a filmem. Es bassza meg nincs hangja. Ja, a 92-es Dracula-rol van szo. Karoly biztos kirohogne, de az a film szerintem olyan meseszep szerelmi tortenet, hogy nagyon keveset lattam ilyet. Mondjuk delutan azert is kirohogott, mert kiskoromban teherautokat, meg lovagokat, meg romai legiokat rajzoltam. Meg mert sokaig nagyon szerettem papirbol autot csinalni. Mint a mecsbox, akkorakat. Kemeny rajzlapra ket dimenzioba kiteritve es kiszinezni es utana osszehajtva osszeragasztani. Lehet, hogy csinalok is egyet. Csak azert ne csinaljak, mert kirohognek. Akkor azert is. Szeretek autokat csinalni, szeretem a szornyes horrorfilmeket, szeretem a patoszt, szeretem a kibaszott nyalas naplementeket es az oszi faleveleket is. Na kimegyek cigizni, meg sirni egy kicsit a fuszalakon, meg a globalis felmelegedesen. EmoBali. :)

Addig is zeneeeee! A szolot kotelezo megvarni :


Discover Gary Moore!

Címkék: koncert zenés részegek megőrülés gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr95745792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása