Csicserges

 2008.11.04. 10:45

Tegnap leugrottam az irodabol fodraszhoz. Ha azt mondom, hogy miutan kijottem azonnal cigiznem kellett, nem is mondtam el semennyire,  hogy az ott tartozkodo harom holgy mennyire volt idegesito. Kepzeljetek el harom 50-60-70 eves not, amint nagyon lassan beszelnek, de nagyon sokat. Minden mondat olyan korulmenyes, hogy szinte hallani az agyukat, ahogy a szavakat keresik. Olyan egbekialto baromsagokat mondtak, hogy azt hittem lefordulok a szekrol. Szo volt az urkutatason at, a telekommunikacion keresztul, oktatasi rendszerig es nyelvtanulasig. Kulonosen a nyelvtanulos resze tetszett. Sajat bevallasa szerint egyikuk sem beszelt egyetlen idegen nyelven sem, a legoregebb azt is rohogve kozolte, hogy neki fogalma sincs a magyar nyelvtanrol se. Ennek ellenere majdnem pontott tettek a magyar - finnugor rokonsag temakorenek vegere. Mar pontosan nem emlekszem, mirol volt szo, de nagysagrendileg valami hasonlo problemat inteztek el harom vontatott mondatban. Termeszetesen kozben a hajamat vago holgy karattyolt a legtobbet, ezt viszont a kezenek a mozgasaval egyutt nem tudta veghezvinni, igy en csak ultem ott, mint nagyon merges kaktusz.

Otthon aztan vettem szobabiciklit. Tekertem is nagysokat, kozben megtekintettem a Monika soban egy asztrofizikus es egy irodalmi Nobel dijas vitajat az osrobbanasrol. Elmeny. Legnagyobb meglepetesemre, ma fel tudtam allni. Szoval muszaj ma tobbet tekerni, hogy valami erzes legyen :)

Címkék: ideg sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr62748992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása