Elég

 2008.11.17. 10:53

Pont most lett elegem. Az imént hajítottam ki egy fél doboz cigit a szemetesbe, nem vagyok hajlandó a jelenlegi hozzáállásomat elviselni. Nem érdekel, hogy majd azt mondjátok, hogy lány vagyok, nem érdekel, ha meg kell hallgatnom harmincszor egy este azt, hogy miiiii, vagy hogy ki mit szól. XMestiX. Ne is próbálkozzatok. Remélem nem lesz alkalma senkinek kárörvendeni. Karcsika, már most mondom, hogy ha pénteken megyünk Subscribe-ra, akkor én vezetek. Ti meg igyatok, feküdjetek bele, meg minden. A bált már nem is tudom kommentelni, szerencsére ott volt a Morris, hogy ne én legyek a legégőbb :D

(update : Már majdnem három órája nem rúgtam be és nem cigarettáztam. Ezt akár elkönyvelhetjük végleges változásnak is. Erős vagyok, mint gép.)

Címkék: leszokas

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr73773308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andris 2008.11.17. 13:18:14

Hajrá Mesti! Remélem sikerül neked. Én is mindig csak másnap sajnálom a cigire/szeszre/taxira költött pénzt, de akkor k**vára:) Meg azt, hogy lassan jönnek elő az emlékek (szarabb esetben valaki más mondja), és rájövök, hogy az talán mégis gáz volt...

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.11.17. 13:32:49

Koszi! Bar a bebaszassal nincs akkora gondom, szeretem elengedni magam. Talan nem bantottam meg most sem senkit. Kicsit hangos vagyok, meg alszom. A cigi igazan zavar. Bar 30%-kal lazabb vagyok tole, mint azt kifejtettem mar valamikor :D

Anikó 2008.11.17. 14:31:21

Szegény Morris! Ne cikizzétek már :)

m0rrI$ 2008.11.17. 17:16:59

semmi gáz. amit elkövetek azért felelős is vagyok:)
ez van...majd feledésbe merül...:D
süti beállítások módosítása