Kedd

 2009.01.13. 22:02

 Cigaretta: 5 (nj), alkoholegység: 0 (kiváló), kaparós: 0

Magam vagyok a megtestesült béke és az egész univerzummal is egyesültem. Funkcionális kapcsolatot nem sikerült ma sem kialakítani egyetlen életképes, felnőtt nővel sem, de ez nem is baj, mert felhívtam Tomot és elmagyarázta, hogy most olvasott egy könyvet, amiben azt írja le, hogy egy felnőtt férfi egyedül is tud egy darabig együtt élni és biztos nem fogják felfalni a farkaskutyák. Két napja Comedy Centralt nézek, de annyit, hogy már van olyan spot, amit kétszer is láttam. Voltam tegnap állásinterjún is, iyen tőzsdés cégnél, de a bróker pali olyan szinten nyomott le és alázott meg minden magabiztosságomban, hogy el is döntöttem, hogy nekem nem kell a stressz, meg a sok millió, mert nem bírom elviselni a nyomást. Itthon viszont zenMesti lettem, két napja edzem, tanultam ma, tegnap kinyaltam a fürdőt, amit szerintem jövő héten ismét meg kell tenni, mert úgy fog kinézni, mint egy disznóól. Gitároztam is sokat, bár ismét a szórakozásrészt erőltettem, nem a gyakorlást. De majd olyan is lesz. Most futok Száuszparkot nézni.

Címkék: csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr65875957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása