Számolósdi ismét

 2009.02.22. 18:33

Az imént hívott András, hogy talált egy levelet a postaládánkban, amiben a gázszolgáltató futólag megemlíti jókivánságai mellett, hogy legyünk kedvesek az e havi összeget elküldeni nekik, ami jelen pillanatban szerény számításaik szerint uszkve 52 ezer Ft. Ezen kívül az albérletben tartózkodik a villamosenergia fogyasztásunkról szóló irodalmi mű is, 32 000 Ft értékben. Az imént végeztem is egy röpke kalkulációt március tárgyhóra. 87 000 Ft lesz az az összeg, amit még a fizetésem készhezkapásakor el is utalhatok csak albérletre, telefonszámlára, gáz, villany és diákhitel törlesztésre. Amennyiben az írországi kirándulás csak nagyon visszafogott kerettel valósul meg, előzetes becsléseim szerint március hónapban marad vagy 4-5000 Ft, amit tetszőlegesen elkölthetek ennivalóra VAGY utazásra. Ez az ország egy vicc kérem. Ezen kívül nagyon gyakori pislogásokkal hála a Jó Istennek minden másért, mert amúgy meg kurva jó ez a nap, az Öreg tó is gyönyörű és ingyenes és a tegnapi buli is nagyon jó volt.

Címkék: budapest vicces gondolkozós albis

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr10958899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukucs 2009.02.25. 02:55:13

Ti futitek a Corvin mozit is vagy mi a fasz??? Csak viszonyitasnak az irek fel voltak haborodva hogy emeltek a villany arat, a mi kethavi szamlank most 135 jojo volt ami kb 40000FT ja es ez 4 fore, viszont a lakas 2szer akkora mint a tietek plusz megy itt is ket szamcsi meg tv meg a mosogep egyfolytaba!!A fizu meg ugye..... es a gaz meg viccesebb osszeg szokott lenni...MIT CSINALSZ TE MEG ABBAN A ORSZAGBAN BALAZS???
:-))

˙tt 2009.02.25. 17:02:03

tény hogy nem tejben és vajban fürdök meg esténként, és van mit tenni/nem elrontani ebben az országban, de ezt a mit csinálunk mi ebben az országban című kérdés ... ez a hazánk, hadd ne kelljen szégyellnünk hogy itt vagyunk. mit csinálunk? én speciel egyetemre járok. ja és hétvégenként hazautazom gyönyörű kisvárosunkba. csók.

Kukucs 2009.02.25. 18:13:21

Asszem neked is es nekem is nagy szerencsem hogy a gep baszakodott es kitorlodott a kis hozzaszolasom a valaszodhoz ezert inkabb finomitottam... Diohejban csak annyi hogy senki de senki nem beszelt megint hazaszeretetrol csakis penzrol! A Balasz egy nyelveket beszelo jolkepzett szakember aki itt kb 10000 eurot kereshetne havonta ugyanazzal a munkaval!! pont azert tart most ott az orszag ahol tart mert a hozzatok hasonlo "ertekes ertsd kepzett"emberek otthon szarert hugyert dolgoznak!!! ahelyett hogy itt 2-3 ev alatt felhalmoznanak egy rakat kemenyvalutat es azt az otthoni gazdasagba pumpalnak sikeres vallalkozasok formajaban amikor hazamennek!!! Senki nem beszelt arrol hogy en ne szeretnem a Matrat vagya Zemplent vagy nagymamam falujat es szerintem egy jo par embernel tobbet is kirandultam otthoni tajakon!!!! Itt a rovid es elore nem latasrol van szo!!! Frissdiplomas Zoltan haverom epitomernokkent most meselte hogy fog orulni ha talal melot ahol akar a netto 160at is megkaphatja!!!! Ha honap vegen kifizette a szamlakat talan marad is penze egy uj polora....EZ A BAJ DRAGA TIMI HOGY ENNEK OTTHON ORULNEK AZ EMBEREK ES NEM SIRNAK, MER NAIVAK MINT TE IS!!!

˙tt 2009.02.25. 19:48:46

köszönöm kedves Levi hogy csak az én kedvemért bővebben kifejtetted gondolataidat. :) tudom én vajmi keveset tudhatok az élet dolgairól... de.
ha hiszed ha nem, akár még azt is mondanám igazad van. kivéve abban, hogy naív vagyok, és azt is nagyon jól tudom mennyit keresnek a friss diplomás mérnökök kis hazánkban ... az pedig nem tudom miből gondoltad, hogy ennek én örülnék. persze, táncot járok, hogy diákhitelt kell felvennem és a majdani kezdő fizetésemből diplomás, több nyelvet beszélő emberként kicentizhetem az életem. naná, hát persze hogy boldog vagyok. :)
fontos, hogy tanuljunk és tapasztalatot szerezzen a generációnk külföldön azoktól, akik jól csinálnak valamit (van egy-két dolog), én sem zárom ki a külhoni munka lehetőségeit.
csupán arra céloztam, hogy amíg egyesek szorgosan gyűjtik kint a tőkét (bár azt azért hozzátenném, hogy nagyon sokan maradnak így kint, mert egy bizonyos életszínvonalat nehéz feladni ha már hozzászokott az ember...), vannak akik itthon teszik a dolgukat, ettől még nem hülyék. ja és ettől még NEM ÖRÜLNEK NEKI, és nem is naívak. ennyi. én lezártam a témát. :)

Kukucs 2009.02.25. 20:36:45

Koszonom Timea! Azok az emberek(akik otthon teszik a dolgukat) pedig a szuleink es a nagyszuleink akiknek nagyon halasak vagyunk!!! De ok azert csinaljak mert nincs lehetoseguk valtoztatni!!! Lezartam en is!
süti beállítások módosítása