Érezd

 2009.03.04. 14:30

Sokáig gondolkoztam, hogy megírjam -e ezt, de úgy döntöttem, hogy erről mindenkinek tudnia kell. Néz valaki mostanában zenetévét? Én sajnos néha igen. Mivel az index.hu-n is szerepelt jópárszor, ezért nem tudtam kikerülni, hogy szembesüljek a ténnyel: vállalatunk himnusza megy a VIVÁN. Azt a kirelejszumát. Megmondom, ez hogyan lehet. Azt hiszem másfél éve, majdnem egy egész napot tölöttem vinnyogással, mire meg tudtam hallgatni a céges himnuszt. Gyönyörűen kezdődik, már attól elérzékenyültem, ahogy az intróban bekúsznak a fanfárok, a dobpergés és az egész katartikus hangulatot még jobban emeli, amikor felcsendül az ének. Gyakorlatilag a következő szavakból áll emlékeim szerint: 

teremtő erő, fény, tudás, új világ, valamint a firma neve.

Kezditek már kapisgálni melyik számról is van szó? Háhá. Egy rendkívül dekoratív, magyar hölgy énekli. Azért azon roppantul elgondolkoztam, hogy ugyan a VIVA tévé, valamint a hölgy számára újrahangszerelték a nótát, de a szöveget egy az egyben ugyanúgy hagyták. Namármost. A művésznő értelmezésében a szám üzenete eképpen zanzásítható "reméli, hogy a figyelmet felhívhatja arra, hogy gyűlölködés helyett inkább elfogadásra van szükség." (index.hu). Azért érdekelne, hogy mennyiben lesz ez vállalati himnusz, ha a refrén egyetlen szavát kicserélem egy nagy multi nevére.

Címkék: vicces zenés napi zene

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr72980983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása