Odafigyejjémá

 2009.03.08. 23:33

 Mi folyik itt? Egy órája lefeküdtem aludni és nem megy. Éhes vagyok. Vagyis ehetnékem van. Technikailag csak egyszer ettem ma, az viszont déltől tartott estig. Az étkezés utolsó aktusaként csak mászkálás közben magamévá tettem egy tányérnyi meggyes pitét. Ebédre meg vagy két disznónyi csülköt, pékné módra. Mondjuk köretet csak roppant mérsékelten fogyasztottam, ezt ellensúlyozandó ebéd után legalább háromféle süteményt kóstoltam meg, a najódecsakegyegészpicit metódussal és trécselés közben sós aprósüteménnyel kínálgattam magam. Az a vicc, hogy messze nem én ettem a legtöbbet a mai családi rendezvényen. Azért boldog szülinapot Mama! :)

Címkék: csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr45990401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hugedli 2009.03.09. 12:28:52

Ugye nem rám célzol?a fél desznyó elfogyaszátsa után csak egy kiló gesztenyegolyót ettem meg és alig fojtottam le 10-15 sajtossal:D:D:D

PHAndris 2009.03.09. 15:06:27

Egészségedre, Mesti!:)

m0rrI$ 2009.03.09. 16:00:41

de jó volt, és jól laktál.
akkor meg?!
:D:D:D
süti beállítások módosítása