HAZA

 2009.03.29. 22:10

9 év után végre ismét egy helyen vannak a dolgaim. Iszonyatos megnyugtató érzés. Borzalmasan boldog vagyok. Igazából ma pakoltunk, de tegnap már annyira örültem, hogy az egész napos sörözést egy esti hempergéssel koronáztam meg. Az előbb jutott eszembe, hogy amikor felköltöztem Pestre, akkor történt velem egy csomó olyan dolog, ami miatt most naponta bosszankodom. Lásd barátnő helyzet, dohányzás, értelmetlen csajozás, sokativás. Most hazaköltöztem és most minden szép és jó.  

Címkék: ünnep gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr981034081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása