Csak a legszükségesebbek

 2009.04.07. 10:46

Mivel már most rálépett a tehén a bukszára ebben a hónapban is, megvettem a legszükségesebbeket illetve félretettem pénzt a túléléshez nélkülözhetetlen dolgokra.

- 4 duvda film, szájvíz, olajbogyó, Tata címeres póló, cukor helyett édesítő fiszfasz.

- 38 doboz sör és különböző röviditalok, bor és cigaretta (elfogyott)

- egy csülök a Zsigmondban (elfogyott)

- squash (maradt kettő)

Gondolkozom még egy olyan apró bizbaszon, amit a tescoban lehet kapni a bejáratnál. Kis micimackó van benne. Na anélkül nem tudok élni. (Igazából Panka nem tud nélküle élni ám.) Morris meg a seggbefújós Mikulás nélkül, amiről elképzelésem nincs, hogy micsoda.

Címkék: vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr531051405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.04.07. 10:53:51

TTTTEEEEE TETE hazudóóós! Az nekem kell!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fingod nincs róla, hogy a micimackó különböző jellmezekben van és le lehet vetkőztetni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.04.07. 11:05:35

Egyszerubb volt igy. Kifejezetten a bosszantasodra keszult :)

m0rrI$ 2009.04.07. 12:16:41

kifelejtetted a seggbefújós mikulást.

Panki 2009.04.07. 13:15:49

Peersze persze!!!:) Olvass utána forumon, miből készül, meg hogy vajon lebomlik e.

Gina. 2009.04.07. 16:33:58

Esküszöm, mindjárt feltúrom a szobát, mert nekem legalább három ilyen beöltözős Micimackóm van itthon. Bár lehet, hogy az egyik egy Malacka.:)

Panki 2009.04.07. 21:00:05

@Gina.: Hallod....Légyszi! Nekem a malacka még jobb!!!!Komolyan! Vagy lopj nekem Alastól:) Kackac.
süti beállítások módosítása