Tippek

 2009.05.26. 09:42

Ha Eclipse-t használtok, akkor a túl sok telepitett plugin okozhat olyan hibát, amely látszólag véletlenszerűen tűnik fel és általában "Unhandled event exception" névre hivatkozik. Na most két dolgot cselekedtem. Van olyan, hogy Window -> Preferences -> Show heap status. Ebből már látni, hogy akkor száll el a fejlesztőkörnyezet, amikor elfogy az eclipse számára a default heap terület. Érthető, ha zokon veszi. Inditsátok az eclipse-t úgy, hogy a java virtuális gépnek megadjátok paraméterként, hogy engedje növekedni a java heap-et. Pl. a következőképpen:

C:\eclipse\eclipse.exe -vmargs -Xmx512M

Az ember állandóan tanul valamit és mindennek van megoldása. Mondjuk a dolog hátránya, hogy tegnap délután majdnemhogy orditani tudtam volna, annyira szétbaszott az ideg, hogy nem tudom követni sem az előadót, sem semmit, mert nem működött ez a fos. Viszont most azt hiszem másnapos vagyok. De legalábbis fáj a fejem. Tegnap megtörtem és edzés után elmentem kocsmába. Ha otthon még egyszer valaki rinyál az arányok miatt... Baszki nem hittem el, hogy a sör hétszer (az ilyen sok .......) annyiba kerül a kocsmában, mint a boltban. Na rohanok előadásra, meg szerzek egy kis vizet.

Címkék: kocka részegek megőrülés linkoping

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr51144235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2009.05.26. 14:53:31

Ugyanezt akartam ma leírni a blogomba, de megelőztél ...:S

Zsöfi 2009.05.27. 09:25:09

MesterBali, én nem vagyok infos, úgyhogy természetesen csak viccöltem:)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.05.27. 12:02:38

Ertettem, csak megfogtam a viccvasat :)

Zsöfi 2009.05.27. 12:46:18

:):)Hazajöveteledkor fogdossad, éjt nappallá téve:)
süti beállítások módosítása