Ez ma fájt

 2009.08.03. 21:41

Ma eleve úgy indultam haza, hogy talán nem is megyek el futni. Aztán mire hazaértem fél hét felé, addigra már annyira éhes voltam, hogy szinte lehetetlennek látszott a kocogás. Gyorsan bebasztam magam az autóba és kikocsikáztam a tóhoz. Aztán futottam egy olyan szar időt, amit elképzelni sem tudtam. Ráadásul a jobb lábam bokaszalagja elkezdett fájni, de nagyon. Haza is akartam menni. Aztán rájöttem, hogy mekkora akaratgyenge szar vagyok, ha hazamegyek, szóval nyújtottam egy tíz percet, meg simogattam a bokám, hátha jobb lesz. Elmúlt a nagyon fájás és nekiindultam egy új körnek azzal a szándékkal, hogy most egy kicsit odalépek. Egészen a táv felééig működött a dolog, mert ott meg a másik lábam keresztszalagja jutott el abba az állapotba, hogy nem volt már több akaraterő. Nagyon sajnálom. Kis séta után folytattam. A héten muszáj még kétszer nekimenni, sikerülnie kell. Vén szarok lettek az izületeim.

Címkék: sportolós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr211286849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása