Kis hanyagolás

 2009.08.03. 08:36

Meglehetősen régen firkantottam. Talán ez azért van, mert mostanában inkább élek, minthogy az interneten lógjak. Jobban is esik a dolog. Örömmel jelentem, hogy immár második hete egyetlen szál cigarettát sem szívtam el, valamint ezt mulatozás közben is sikerül tartanom. Nehezen, mert tegnap este is kicsit meg voltam feszülve, de azért sikerült. Barátim segedelmével. Elkezdtem félrerakni a pénzt is, amit naponta cigire költenék. Bár gondolom ezt hónap végén elfröccsözöm, de jó lenne venni belőle egy mikrofon. Egyelőre nagy a dilemma, hogy egy dinamikus Shure-t, vagy egy kondenzátoros stúdiómikrofont vegyek. Vettem viszont egy autót, kaptam bele olyan rádiót, hogy ágyba hozza a reggelit, felvettek a Széchenyi Egyetemre, valamint áttértem a fröccsre. Végérvényesen egy darabig. Egy ideje már érlelődött a dolog, de nagyjából az efotton el is dőlt.

Ja, tegnap zenéltünk Budapesten. De délután. Azt mondták a szervezők, hogy kurvajó volt a koncert, de ha lehet, akkor többet ne jöjjünk. Vagyis jöhetünk, de előtte cenzúrázzák a szövegeket és az átkötő beszédeket. Gondolom kivennék a "Baszáááááááás" ordítását Karcsika szövegkönyvéből.

Címkék: leszokas csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr281284428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PHAndris 2009.08.03. 13:35:14

Ki ne vegyetek semmilyen szöveget!:) A szervezők meg bekaphatják, szervezik itt a mainstreamet. Az egész magyar popszakma csak odaszáradt okádás. Meg gondolom a közönségben is csak olyan 5 évesek voltak, akiket mélyen megbotránkoztatott a "baszás" kiejtése. Grat a cigibreakhez.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.08.03. 15:09:04

Nem törünk meg! Valamint köszönöm :)
süti beállítások módosítása