Nem történik sok minden

 2009.09.21. 21:22

 Pedig akartam ám írni. Elköltöztünk a negyedik emeletre. Alattunk vannak a mindenféle irodás részek, Petivel már megbeszéltük, hogy meg kell nézni, hogy hol macázgatnak a titkárnők. Meglehetősen durván vannak felöltözve, szóval nézelődni faszán lehet. Az új helyemen jó a kilátás, elég világos az iroda. Csak szerintem nagyon sokan leszünk ott és nagyon nagy hangzavar lesz. 

Voltam ma a vívócuccomért, holnap megyek edzésre. Valószínűleg azért nem lesz nagy Dártányánkodás, de biztos jó lesz. Szeretnénk csütörtökönként elmenni focizni. Ahhoz kellene elintézni a termet jövő hétre. Ezen a héten a csütörtök már bukta. Meg vasárnap a ... mi a fasznak írtam ezt. Erre még én sem vagyok kíváncsi, de komolyan. 

Ne vegyetek tescos vasalóállványt. Pigmeusoknak készült, valamint egy 1N nagyságú erővel megnyomom és kettéhajlik. Fosadék.

Ja, voltam ma ilyen mérésen. Mármint olyanon, hogy megmérték, hogy a kis testem hány százaléka víz, meg más szövetekből mi mennyi van. A gép szerint 27 kg-ot kellene fogynom. Azért egy kicsit sokallom, de akkor legyen így. Kórosan el vagyok hízva. Ma este már csak répát ettem. Meg sajtot. Meg almát. Meg szőlőt. Meg asszem mást nem.

Címkék: csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr711398057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.09.21. 21:45:05

rossz is a hangzavar, nem hallod majd a jutyubot :) én is a negyediken lakom itt szemben. már tényleg kell majd egy integetős party.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.09.21. 22:01:36

Nekem pont oldalra nez az ablak a parkra. Lattam ma epitesz/epiteszmernokoket. kizavartak oket lerajzolni az irodat :)

˙tt 2009.09.21. 23:33:35

hát. akkor ezt bebuktátok. a kolis csajokat (a max 10%-ot) nem leshetitek távcsővel :) volt hogy unalmamban lestem az hbo irodáit... :) nah. tovább nem égetem magam.
süti beállítások módosítása