Vendégek

 2009.11.30. 10:21

Voltak hétvégém vendégeim. Kettő darab. Kinyaltam a lakást, bevásároltam, rendet tettem, kikészítettem az ágyneműt, törölközőt és mindent patent rendbe tettem. Utána megittunk egy fél üveg becherovkát és Bazsi egy maradék két-három deci pálinkát és tulajdonképpen teljesen felesleges volt rendet tenni is. Másnap a földről ettük dobozból a pizzát, egymás hegyén-hátán hemperegtünk és nyöszörögtünk. Este pedig elmentünk diszkréten szórakozni. Pulóverben és alsógatyában ébredtem keresztben az ágyon, a nyakamon egy függöny részével, ami nyakörvként volt megkötve. Vasárnapi másnaposkodásban a leghúzósabb az volt, hogy kimentünk megtekinteni a vadludak lefekvését, de amint odaértünk, csikordult egyet a hasam és rohanni kellett haza. Gyorshajtottam is. Inkább a csekk, mint hogy beszarjak. Este feltettem a karácsonyi dekorációmat. Két piros égősor, de más most olyan ünnepi hangulatba kerültem tőle, hogy el is mentem vásárolni. Sajnos indokolatlan mennyiségű szeszesitalt vásároltam. Persze azért, hogy legyen otthon, nem azért, hogy igy azonnal megigyam, de azért biztonságérzetet ad. Meg ha átsétál apukám, amit azért remélem, akkor egy viszkivel csak meg tudjam már kínálni. Vagy jégerrel. Vagy sörrel. Vagy ha hazajön a csajom, akkor hadd igyak már vele egy pezsgőt karácsonykor. Nem? De. Mondjuk ehhez pezsgőspoharat is vennem kellett. Vettem még mindenféle kaját, tehenes tejtartó küblit, serpenyőt. Vágódeszkát is kellett, még szódásszifon kellene. Olyan mennyiségű pénzt fizettem, hogy le sem merem írni. Eddig rekord. Ezen annyira felbuzdultam, hogy hazamentem és vettem egy wellnessz hétvégét is. 

Ja, valami baromállat letörte a hátsó ablaktörlőmet. Kíváncsi vagyok, hogy most ez vicces volt, netán kellett neki valamire, vagy pedig ettől lett nagyon menő. De az biztos, hogy élete legboldogabb pillanata ez legyen.

Egyébként Bazsi kapott kristálynövesztő szettet. Elmondom milyen. Van hozzá só. Ami kristályos. Feloldod vízben. Aztán a víz elpárolog. Aztán kristály lesz belőle. Jó mi? Hát miért nem hagyják ki a vizet, nem? Tartozik hozzá védőszemüveg. Azt nem igazán értettem, hogy miért. Olyan gyorsan nyől a kristály? Kiböki a szemed? Meg van "színpad". Amikor ezt meghallottam, azonnal azt kérdeztem, hogy azon kívül is van valami produkciója a kristálynak, hogy van? Mondjuk Csáth Gézát olvas fel? Na mindegy, ezen a témakörön körülbelül fél órát visítottunk a Bertában. Ja, egyébként vacsorázós iszogatást tervezünk. Szóval kedves barátaim, akit érdekel jelezzen. Ne Árpival ketten kelljen elmennünk már!

Címkék: öröm részegek megőrülés csak a napom köcsögállatok

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr271562639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hugedli 2009.11.30. 11:49:39

Én benne vagyok ha a gazdám is...:))) Csak várjátok meg mig hazaérek mert "a laptop hülyén fog kinézni az étteremben":))))

m0rrI$ 2009.11.30. 13:25:07

érdekőne...régen ettem ugyis

Panki 2009.11.30. 13:43:45

Ki kapta ajandekba???EEEN EENNNN es majd ott zabalok:)

Gina. 2009.11.30. 16:00:52

Marcika, remélem, azóta már ettél. Nehogy megvárd a hétvégét vele!
Én még nem keresem hülyére magam, de a későbbiekben vevő vagyok az ilyen programokra. Főleg ha hazajön a csajod má' végre:D

andibandi :D 2009.12.01. 12:40:59

Na és a hangyafarm???Az smafu?!?!?!:D:D:D:D
süti beállítások módosítása