Helyzetjelentek

 2010.02.04. 12:53

Nagyon ritkán írok mostanában. Az emberre a barátnő rendkívül negatívan hat, már ami a virtuális életet illeti, hiszen nincs időm blogolni, a facebook-on sem pötyögök annyit, valamint az msn-en való trécselés is eléggé visszahúzódott. Cserébe viszont a valódi életemben csupa jó történik. Mivel Panka szülei minden hétfőn vacsoracsatáznak és mivel ezen kívül is alsó hangon két helyre várnak minden hétvégén, ezért elég nehéz beosztani a szabadidőmet. Mióta elkezdődött ez az év, szinte nem is nagyon sikerül. Sportolni még el sem jutottam. Egy nagyon vézna futás és egy squash minden, amit fel tudok mutatni. Sajnos a zenés dologgal sem haladunk úgy, ahogy kellene. Hinnétek, hogy a majd egyszer megjelenő TATU18 albumhoz már tavaly tavasszal megírtam pár számot? Hónapok óta húzódik az egész, én meg belefáradtam, hogy erőltessem. Majd ha úgy alakul, előszedem. Viszont nem fogom azt csinálni, amit eddig, hogy majdnem minden napomat azzal töltöttem, hogy a számokat agyusztáltam, csinosítgattam, újra felvettem, átgondoltam, áthangszereltem. Mivel nulla próbálással nem is lehet zenét csinálni, ezért ezeket elteszem egy dvd-re, aztán majd ha úgy alakul, akkor előveszem. Megcsinálnám egyedül is, csak szegényes a fantáziám a dobhoz. Meg inspirál, ha más is gondolkozik velem rajta, így önmagában szarnak érzem mindet. 

Viszont, mivel Árva Gabó nagyon szeretné a Pilinszkyt és jön a jóidő, ezért remélem, hogy abból össze tudunk hozni egy bemutatkozó lemezt. Legalább egy kislemezt, egy jó klippel. Nemsokára meg tudom venni a mikrofont, amit a nemcigizésből spórolok össze és akkor felénekeljük. Lehetőleg olyankor, amikor az ember nem fagy meg a próbateremben és van kéznél pár pohár bor is.

Nemsokára indul a TATU18 tavaszi turnés megőrülése. Mint üveges tótnak a hanyattesés. Annyira hiányzik. 10-12 hétvégét elbaszhatok arra, hogy ugyanazt a programot játsszam el, amit évek óta. Meglehetősen kedvetlen vagyok. Ha fel tudnánk újítani a műsort legalább 4-5 új számmal vagy akármivel, akkor jó lenne. Én nem tudom már törni magam ezért. Elfáradtam.

Ja, csak hogy irigykedjetek is. A csajom tegnap olyan vacsorát rittyentett, hogy azt hittem berosálok. Volt mellé pezsgő, vörösbor meg minden. Sütit is sütött. Elöntött a sárga irigység, mi?

Címkék: szomorú zenés gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr811729029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PHAndris 2010.02.05. 09:26:08

Hát Mest, asszem kezdünk felnőni. Talán azzal fel lehetne dobni a műsort, hogy Stukker részegen és meztelenül táncol a dob mellett:) Szombaton majd személyesen is beszélünk!

stukker 2010.02.05. 14:15:22

Én már hamarabb felnőttem.
Amúgy meg szeretem dobot, főleg mikor homokbarna csimpánzfeszes fenekem dörzsöli lágy pihe piha bőrét.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2010.02.05. 15:17:11

Csimpánzfeszes? Az meg mi a faszt jelent? :D Imádom a jelzőidet, mint egy kék.
süti beállítások módosítása