Ismet a banyaban.

 2007.08.13. 10:12
Ujra be kellett jonnom elinditani a szalagot. Nem jart tul nagy fizikai megterhelessel, bar a tegnapi napom kicsit erosre sikerult. Foleg, hogy ugye fajt a fejem, mint a gep egesz delelott. Delben anyuhoz mentem, ahol sikerult egy novendek ambrascet meretere zabalnom magam. Delutan meg felidegesitettek, aztan jol levagtam a szakallam. Meg szerencse, hogy ettol nem ugy nezek ki, mint egy jollakott ovodas. Masnaposan.
Delutan atautokaztam az Gabo meghivasara Komaromba, hogy enekeljunk. Tudniillik valamilyen oknal fogva kitalaltak, hogy en leszek a 18-i Istvan, a kiraly eloadason Laborc. Ennek egyebkent nagyon orulok, mert azt mindig is szerettem, de azert fosok ettol az egesztol rendesen. Annyira nem is ment szarul az enekles, mint vartam, pedig szarra vagyok rekedve, a cigarettas kis bass-baritonomat pedig meg a Horvatcsarli is csak irigykedve hallgatna. Bar o valoszinuleg tobbet dohanyzik, mint en.
Az egyik ismerosom a 6. hanyasanal jar ma mar. Ugye a hetfo.
Leirom mi lenne, ha mennek szigetre.

Optimista valtozat.

Hetfo delutan felultem a HEVre es elindultam a Szigetre. Nagyon szep ido volt es mar nagyon vartam, hogy megnezhessem a kedvenc zenekaraimat. A jegyvetel eleg siman ment, viszonylag hamar bejutottam. Egy darabig csak kovalyogtam, alig birta befogadni az agyam a rengeteg latnivalot. Vasaroltam magamnak egy sort, mert megiscsak fesztival es belehallgattam egy csomo szamomra ismeretlen zenekarba, foleg a vilagzenei nagyszinpadon. Remek dallamokkal orvendeztettek meg minden zeneszeretot, foleg a Garcia Ormester nevu produkcio, bar ok mar kesobb jatszottak. Ekkor azonban mar jatszott a Tankcsapda, amit orommel nyugtaztam nagyon tetszett a debreceni fiuk jateka ismet. Utana pedig a Tool, amit ugyan nem ismertem eddig de Isten volt! Rokk. Meg egy darabig beszelgettem a barataimmal, aztan hazamentem. Ez aztan igazan megerte a penzt! :)

Realista valtozat.

Hat ora korul talalkoztam Pannal, kimentunk a fesztivalra. A sorbanallasnal mar kikattantam a sok keregetotol, meg az idegolo varakozastol es majdnem haza is mentem. Aztan nagy nehezen bejutottunk. Elindultunk valami szinpadhoz, a mittudomenmit megnezni. Mielott odaertunk hanytam. Ket szamot meghallgattam valamilyen autentikus nepzenebol, aztan hanytam es elaludtam. Panka hazavitt fel 9-kor. Kiraly buli volt.

Pesszimista valtozat.

A Sziget szar, nincs penzem, savanyu a szolo, meg sar van, meg sok reszeg. Maradtam otthon a picsaba programozni.

Vegulis nem megyunk Szigetre. Maradt az utolso valtozat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr7138698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása