Huj.

 2007.08.16. 10:17
Ave Rinocerosz, a halalba menok udvozolnek Teged!
Az iment emlitett allat szalad a fejemben. Roppant eber es jatekos. Ellenben velem. Tegnap elmentem Prosectura koncertre a Zold Pardonba. Ez csak ilyen hirtelen felindulas volt, a koncert remek volt, utana hazamentem mosni.
Na most hazudtam.
A koncert remek volt, utana palinkat ittam, meg nagyon sok sort, rendkivul otletes tanclepeseket talaltam fel, komplett hulyet csinalva ezaltal magambol. Magyarul bebasztam, mint a ponilo. Fel negy fele ebredtem ra, hogy egy kanadai uriemberrel vitatkozom a papak avignoni fogsagarol angolul. Zoli szerint ez benne van a 15 ezer jel, ami a buli veget jelzi cimu gyujtemenyben. Ettem gyrost is, meg a nadragomat le. Hazafele, amikor a buszt vartam, talalkoztam egy bacsival, aki fennhangon szidott mindenkit. Aztan elmeselte a varosnak, hogy neki nyolc fia van. Valamint azt, hogy alkoholista. De ebben nincs semmi meglepo, hiszen a buszmegalloban szinte csak az elobb emlitett fogalomkorbe tartozo egyenek ultek. Kiveve ugye en. Sikeresen elbobiskoltam a buszon, aztan a Moszkvan ebresztett fel a kalauz, hogy talan koccoljak haza. Hazafele meg ket familiarisan hiperpigmentalt uriembernek kellett elmagyaraznom, hogy bizony nem en leszek az, aki kisegiti oket ma este egy "kis ketszaz" forinttal. Biztos beszartak a fellepesemtol. Vagy meglattak, hogy teljesen eselytelen, hogy az altaluk megallitott letarhalni kivant fiatalember ne itta volna el az osszes penzet. Faj. Nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr55141291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása