Voltam a szigeten.

 2007.09.26. 22:04
Voltam ma dolgozóba. Persze ez nem túl különleges esemény. Viszont mivel mindig kiemelkedően jól érzem ott magam ezért ma különlegesen érdekes volt, hogy kiemelkedően jó napom volt. Még a többi nagyon jó között is. Bár ma nem volt sztendáp míting, amit nem hiányoltam. Délután meg voltam a Margit szigeten, ahol laknak állatok is. Meg egy speciális alfaja a homo erectus erectusnak, amelyik fut sokat és nem tudom, hogy hova. Egyszer én is szeretnék ilyen lenni.
Láttam aztán minizoo-t is. Laktak ottan szarvasok. Sok lány szarvas, meg egy elég hátrányos helyzetű fiú is, aki szerintem sokkal kisebb volt, mint ami illene, ezért volt itt neki ez a hárem fenntartva. Voltak ezen kívül nagysok nyulak, akik nagyobbak voltak, mint amiket eddig én láttam, még hugom Bodza néven futó törpenyulánál is, aki bár törpenyűl, azért dagadt, mint a gép. S volt még ottan gatyástyúk, töröttszárnyú sasmadár, egerészölyvök, amelyek kötröcében nagysok fehér színű egér sütette a hasát alvás közben. Szerintem nem döglöttek voltak. Voltak még mindenféle récék, meg egy nagydarab - hát szerintem flexes - pali, aki minden állathoz fűzött valamiféle aranyos megjegyzést. Egyébént a Margit sziget nagyon szép.
Hazafelé meg beszéltem egy nagyon szimpatikus fiatalemberrel. Kijöttem egy boltból, ahol vettem cigit (sic). Mikor kint gondoltam, hogy tabakkolni fogok nagy erőkkel, akkor mondta nekem ez a kedves Úr, hogy:

-  "fosssssaáá,hraaaamghhheaaaigiiiiit" - kérdezte udvariasan.
-  "Jó estét kívánok. Mit parancsol?" - kérdeztem én.
-  "Aggyáámá egy szigíít!" - kedveskedett.
- "Ne haragudjon, de nem kínálom meg a cigarettámból, mert nem vagyunk olyan nexusban." - válaszoltam előzékenyen.

Ekkor elfordultam, de ő látta, hogy nagyon nehéz a táskám és segített egy kicsit megemelni a pántjánál fogva, valamint segített tartani, mert a súlyos terhet egész nap cipelni nem kicsiny dolog és hát nagyon emberbarát volt újdonsült ismerősöm.

- "Ne gyerekeskedjen, hiszen bírom én, valamint nagyon kiverem a fogaidat." - kértem én illedelmesen.

S mivel ilyen tökös gyerek vagyok, ezért elengedte. A kis geci. De azért jól beszartam, hogy most aztán betörik a szemüvegem, aztán vehet a cég újat. Vagy a fogaimat. Aztán vehetek újakat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr56178092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása