Haza akarok menni

 2008.04.02. 15:34
Igazság szerint kicsit fáradt vagyok. Meg nincs időm arra, amire igazán szeretném. Még hétvégén sem. Pedig minden okos azt mondja, hogy arra van időd, amire akarod. Hát az elmúlt két hétvégén az ivásra volt. Gondom volt az alaposságra. Abban nem volt hiba. Most szeretném megvalósitani más területen is ezt. Egy hete nem gyakoroltam. Igaz, az otthon töltött idő nagy részében az ölemben van a gitár, de a céltudatosság hiányzik. Mármint állandóan gitározom, de semmi skálázás. Legalábbis a héten nem volt. Majd ma lesz. Szeretnék inkább azzal foglalkozni, hogy valahogy kiszüljem azt, ami igazán foglalkoztat. De nem találom neki a megfelelő öntőformát. Valamint másnap már nagyon nem vagyok elégedett az előző napi mondjuk 3 órás lelkendezés eredményével. Kellene valaki, akivel közösen lehet lelkendezni. Meg aki szól, hogy szerintem ez szar, szerintem ez jó. Túlságosan szubjektiv vagyok.

Haza akarok menni. Még nem tudom, hogy hol van és kik lesznek ott, de oda akarok menni. Haza.

Címkék: zenés gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr44408126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása