Ó, tudatlan fehér ördög

 2008.07.25. 16:16

"Ó, Fehér Ördög, nem akarod te megvásárolni azt a bíborszínű gyümölcsöt, mert mögöttem négyezer év ősei és civilizációja áll; nagyszüleim építették a vasutakat és ásták az ezüstbányákat, szüleim túléltek földrengést, tüzet és egy társadalmat, ami kiközösítette  a kínaiakat; tucatnyi gyermekem van, száz unokám és légiónyi dédunokám; szültem gyereket és mostam  halottakat; történelem, szenvedés és bölcsesség vagyok; Buddha és sárkány vagyok; úgyhogy el a köcsög kezeiddel a padlizsánomról, amíg még megvannak."

Címkék: vicces olvasós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr62585466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.07.28. 10:17:47

A mocskos meló cimű könyvben a főhős Charlie Asher, régiség és halálkereskedő és főállású bétahim padlizsánt szeretne venni.
süti beállítások módosítása