Öreg

 2008.09.21. 22:20

Van egy öreg akusztikus gitárom. Semmi extra. Azt hiszem tíz éves. De lehet, hogy több. Valamikor 16 éves korom körül kaptam. Szegénykémen nincs D húr. Már hónapok óta. Mégis rengeteget van a kezemben. Ma is tévét néztem és közben ugyanazt játszottam körbe és körbe. Van valami olyan fenséges és megnyugtató abban, ahogy a kezemben van. Hogy hideg a nyaka, hogy kopog, ha ütögetem az ujjammal, már csak attól megnyugszom, ha az ölemben van. Rendszeresen szoktam úgy feküdni, hogy rajtam van a gitár és csak ugyanazt pengetgetem egészen addig, amíg az ismétlődés megnyugtat. Van egy olyan rezgés, egy olyan hang, amit akkor hall az ember, amikor már nem játszik de a hangszerben még ott kering az utolsó hangok emléke. Ma is hallottam, de az előbb oda is tudtam rá figyelni. Na abban a hangban van a nagybetűs Csoda.

Címkék: gitár

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr12674971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.09.22. 19:30:22

Nem, csak egy gitár. De kurvajó érzés volt.

Zsófis 2008.09.23. 12:20:55

Szeretném ha ugyanígy le tudnám írni mit érez az ember amikor csak a természet van körülötte,a csend meg a ló.

Emőke 2008.09.23. 17:21:59

Zsófi,azt nem lehet leírni,az leírhatatlan!!!;-)Tessék mindenkinek megnézni a Dan és a szerelem c. filmet,kötelező...kurva jóóóó!Symában meg esz vmi hangszer kiállítás,nézd majd meg Mesti bácsi.Tpmit meg nyagassátok h menjen Tbányára és nyerjen Pókerban:Dlécccciiii...csóközön
süti beállítások módosítása