Rohanas

 2008.10.31. 09:09

Reggel az ot orai kelest valasztottam, aztan szepen vissza is aludtam hatig, aztan meg tovabb, igy a reggeli kave illetve a reggeli elmaradt. Iszkiri a vonathoz. Olyan gyonyoruseges volt az eg alja, hogy ezt a napot mar semmi sem ronhatja el. Azert termeszetesen otthon hagytam a penztarcam, igy reggeli torna gyanant hazarohantam es vissza, aztan jegyet venni, aztan rohanas a vonathoz. Itt sikerult megismerkednem ket rendkivul szimpatikus fiatalemberrel, az egyikuk kozolte is, hogy "miafaszt nezel geci?". Tekintve elemedett majdnem 17 eves eletkorat, ez rendkivuli eletbolcsessegre es emberszeretetre vallott. Derusen ramosolyogtam, ami jelentestartalmaban a "pusztuljon el a csaladod harmadiziglen" es a "esnel a vonat ala" kozott egyensulyozott. Aztan visszatertem a belso nirvanamhoz es nekialltam olvasni. Lass csodat pont a konyv vegeig tudtam ebren maradni es Kelenfoldon elszenderedtem. Este koncert lesz, amit mar nagyon varok, mert tegnap szerintem nagyon jo volt a proba. Meg breaktancoltam is, amig a tobbiek a szanovapricsorment jatszottak. Jao. Jee.

Ja, ilyen a napom :

 

es ilyen :


Discover ABBA!

Címkék: koncert zenés csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr28741827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása