90 nap

 2008.12.02. 13:13

Kedves Gyerekek!

Édesanyám megkapta ma a pénteki vérvételből származó leleteimet. Mivel a mindenféle májfunkcióm a duplája a normálisnak, valamint magas a koleszterinem és valami más hülye nevű bizbaszom is, ezért orvosilag el vagyok tiltva a szesztől 90 napig. Utána újra vizsgálat és akkor meglátjuk, hogy javul -e a helyzet. Nekem sem szórakozás, szóval amelyik köcsög baszogat, hogy igyak, annak viszem a pajszert és kibontom. A február környékére felgyülemlő több százezer Ft-ot pedig a nyári fesztiválokra fordítom. Ehhe. Baszottul nem vicces. Nem röhög. Mivel a tüdőszűrésen viszont kiderült, hogy a tüdőm tiszta, mint egy babáé, ezért most lesétalok cigiért. Nem lehet egyszerre lemondani mindenről. Bár tavasszal sikerült. De most nincs kedvem ahhoz. Elég lesz ez is egyelőre. Minden hónapban egy káros szokást leépítünk. Hmm? Az úgy jól hangzik. Azért ne szomorkodjatok feleim. Ha mást nem, szilveszterkor berúgunk, mint  a csacsik.

Címkék: vicces részegek leszokas gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr55799629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stukker 2008.12.02. 14:31:35

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Szesztilalom, ez a fogalom gyökér.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.12.02. 14:37:54

Anyad picsaja :D Teged kb. azonnal vinnenek a szanatoriumba harom evre, ugyhogy kussolj.

m0rrI$ 2008.12.02. 16:38:15

de ari:D:D

egyébként lehet ám ugy is csinálni, hogy csak egy sört iszik az ember, nem pedig egy hektolitert...jo tudom ez az én számból furán hangzik, de már csináltam igy...és nem gáz.
szoval miért kell vagy kapufára inni magunkat vagy pedig kocsival menni és nem inni semmit.van ám köztes alternatíva is.

stukker!!! péntek vagy szombat?

Gina 2008.12.02. 16:41:18

Morris, tudhatnád, hogy olyat nem tud, hogy "megiszom egy sört"!!!!
Lehet, hogy elég lenne, ha nem innál meg egy üveg meggyet egy péntek estén...

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.12.02. 17:44:46

Miiiiiiiiii! A vegletek embere vagyok. Ha iszom, akkor iszom, ha nem akkor nem. Egy sort mi a fasznak igyak? :D

Andris 2008.12.02. 17:54:09

Neeeeee! Mesti mi lesz így velünk csütörtökön, már megvettem az üveg dzsonnikóklert. Amúgy részvétem, én se röhögnék, bár lehet hogy az én májam is szembejöhetne velem az utcán akkora. De hát az ember addig igya el a máját amíg van, idős korra úgyis elkopik:) persze ez nem vicces. Ja meg dec. 29re is iktass be egy "pihenőnapot", mert ugye koncert lesz, meg 2. ph szülinap, és az ünnepelt egészségére inni kell.

m0rrI$ 2008.12.02. 19:44:15

Mesti! én azt hittem ,hogy majd tartunk erzsébet bál after partyt:D:D:D:D

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.12.03. 13:46:04

Lesz afterparti, meg parti is, csak újra kell gondolom a hozzáállást. Csak lehet jólérezni magad anélkül is, hogy hullára bebaszol. Muszáj lesz megpróbálni :)

Stukker 2008.12.03. 14:48:20

Erzsébet-bál afterparty. Beszarok.:DDD

m0rrI$ 2008.12.03. 15:35:39

ez nem jelenti azt h öltönyben kell menni, meg h annyit kell inni...

egyébként én ezzel a nem iszom rövidet módszerrel kordában tudom tartani magam.és emlékszem mindenre.ugyh egyetértek azzal h nem kell totálra tenni magát az embernek ahhoz, hogy jól érezze magát.
süti beállítások módosítása