Mangalica

 2009.02.17. 12:54

A hétvégém ismét fantasztikus volt. Nem is tudom, mit rinyálok állandóan. Pénteken voltam házibuliban, ahol vasfegyelemmel tartottam magam a nem iváshoz. Kicsit kellemetlen is volt, mert volt egy pontja az estének, amikor a villamoson üvöltözésben már nem tudtam közösséget vállalni, de azért nagyon jó volt. Szegény Saca meg a ház előtt várt, amíg hazaértem. Szombaton pedig Maglócára látogattunk Mőhöz, ahol első körben megettük az egész lakást, valamint a többiek felitták a pálinkakészletet. Hozzátenném, hogy Mőéknél még sosem ettem semmit, ami ne lett volna hujjdekurvafinom és ez most sem változott. Emőke, a vacsoracsata mostani fordulójában tőlem tíz pontot kapsz. Volt lovagolás (Timi és Kanál), hánykolódás (Heorhina és állítólag én), karaoke földön fekve és artikulálatlanul üvöltve, táncolás, hempergés, trécselés. Közben megittam három sört, mert mégiscsak. Meg belenyaltam egy pezsgőbe. A többiek nem ennyire emlékeznek, mert Karesz szerint a pezsgővel úgy közlekedtem, mint Jay-Z. Csak bundám nem volt. De a hányásról váltig állítom, hogy nem volt. Tutira nem. Vasárnap kis pajtásaim reggel elkezdtek inni, amit én ugye mellőztem, tekintve, hogy nem szerettem volna jogosítvány nélkül kezdeni ezt a csodás hetet. Annyira sikerült bemulatni, hogy Győrben egy étteremben Károly a pincértől rendelés helyett a szomszéd asztalnál levő szőkét kérte, aminél majdnem belefulladtam a málnaszőrbe. Igyekeztem gyorsan megenni mindent és minél hamarabb eltűnni, mert kezdett cinkes lenni az is, hogy Panka hallotta, hogy a pincérek azt beszélik, hogy ki lehetett az a tahó, aki a bejárat előtt hagyta a sörét. Hát na vajon ki. Mindegy kifelemenet megitták. Győrben még kellemesen eltévedtem, aztán várostnéztünk (konkrétan ipartelepeket), majd az ismét meglelt 1-es úton hazaszállítmányoztam az egységet. Komáromnál még be kellett bikázni egy Suzukit, előtte meg betolni. A betolás közben Károly eltaknyolt és elszakadt a dzsínsze. Bár állítólag megmondták a palinak, amikor a segítségüket kérte, hogy lehet, hogy nem a megfelelő embereket választotta. Végülis vasárnap délután három óra körül járt az idő, hogyne lettek volna betoszva. Jelzem csak annyira ittak be, hogy Tomika még mindig nem jött fel Pestre, valamint az előbb még hányt. Gondolom valami vírus.

Ja, pénteken squashtam, ennek eredményeképpen a felülés még némi gondot jelent. Viszont tegnap pihiztem egy nagyot. Konkrétan fél héttől ma reggel 8-ig. Most meg megyek kávét inni, mert jött a takarítónéni porszívózni.

Címkék: vicces részegek sportolós maglóca

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr3948454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.02.19. 11:00:44

Arról nem szólunk egy szót sem kedves Mesti,h VALAKI nem hagyta aludni a többieket??:D Pár részlet kimaradt biza!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.02.19. 13:18:38

Szerintem Te a szen-monoxid mero cuccrol beszelhetsz. En mindenkit hagytam aludni, az tuti. Minel tobb ido telik el, annal biztosabb vagyok benne :)
süti beállítások módosítása