Mocsi

 2009.06.23. 09:07

Nincs valami szép idő. Sajnos nem rendelkezem sem esőkabáttal, sem pedig esernyővel, szóval mind a kettőből be kell szerezni egy példányt. Esőkabátból volt kettő is, csak Tamás mind a kettőt elhagyta hétvégi dorbézolásai közben. A hétvégém egyébként remekül telt, pénteken csak egyszer akart megverni egy kidobó, pedig legalább három szórakozóhelyen voltam. Szombaton pediglen kis társaságunkat a dél már a Gondűző nevű helyen érte, ahol be kell hogy valljam, a hely neve semmiféle hatással nem volt rám, mert a gondjaimat valahol a második sör körül hagytam ott Dudinál reggel. Délután próbáltunk, este meg szórakoztunk kicsit. Aztán vasárnap Csubival az Árpinál ébredtünk, ahol kaptunk reggelit. Csoda, hogy nem ölt meg egyébként éjjel, amikor felbasztuk a villanyt a szobájában. Ennek fényében a reggeli még nagyobb csoda. Délután próbáltunk, ettünk, voltunk a sokadalomban, sört ittam és talán egy picit többet beszéltem, mint kellett volna. Természetesen vasárnap éjjel ismét rosszul voltam, ennek megfelelően hétfőn is. Öreg vagyok ehhez. Pedig nagyon lelkes még, csak már öreg. Egyrészt az ember egy idő után a csajozásba is beleszürkül és amúgyis ki tartja már számon azt a rengeteg ígéretet, másrészt a mulatásba is el lehet fáradni. Ennek megfelelően most nagyon élvezem, hogy hétköznap nem dohányzom, nem költöm felesleges baromságokra (az egyébként már nem létező) pénzemet és apró, meglehetősen szegényes fantáziavilágról tanúbizonyságot tevő dolgokat tervezgetek és próbálok elvégezni. Mint pl. a könyveim katalogizálása. Vagy az írországi felvételek összevágása. Ennek irányába megtettem az első fontos lépést. Feltettem a gépre a majdnem másfél órányi videót és átkonvertáltam a megfelelő formátumba. Amint kész lesz jön fel ide. Egyébként az egész tegnapi napom abszolút kispolgárian telt. Mértékkel ettem, dolgoztam, hazamentem, elmentem a cuccaimért, amit a hétvégi részegeskedésben széthagytam, letusoltam, megvacsoráztam, ma reggel pedig időben keltem, ettem egy remek rántottát és annak ellenére, hogy ilyen mocsok egy idő van, egész jó kedvem kerekedett. Remélem próbálunk ma, akkor még jobb lesz.

Mindig az jut eszembe, amikor így kb. szerdáig jó fiú vagyok, hogy akármennyire is hasonlít egy farkas az aranyos németjuhászra, azért a farkas az harap. Mindig :)

Update: Ja, tegnap megérkezett az SCJP vizsgám bizonyítványa.

Címkék: gondolkozós csak a napom

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr661202680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása