Nincs

 2009.09.02. 10:58

Nincs mondanivaló. Egyre hidegebb reggelek. A múltkor már éjjel is fáztam. Egy fogkefe a pohárban. Veszekedtem és kiabáltam, pedig nem is érdemelte meg senki. Elromlott az autóm, eltörött a hátulja. Egy kedves, két méteres ember megszerelte. Vonatszagú a kezem délutánonként. Letöltött filmeket nézek és sajnálom, hogy ma sem mentem el futni. Bűntudatom van, ha eszem és inkább este fél 10-kor nekiállok biciklizni. Szarul is megy. Vettem mikrofont, most várom. Úgy várom a hétvégét. Úgy várnám a hétvégét, de már nem akarom. Azt hittem, értek mindent és kellemes a kilátás a páncélból. Aztán itt van ez a sok miért. Meg annál is több mivanha. Félek egy kicsit. Tőle egy kicsit, magamtól nagyon, a világtól meg még jobban.

Címkék: szomorú gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr191354936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PHAndris 2009.09.02. 11:04:50

Mesti, ne félj, kefélj:) Oké, oké, tudom, hogy szar. Amúgy hatalmas riszpekt, hogy fél 10kor még nekiállsz bicajozni, sajnos nekem is olyantájt van időm edzegetni, de ez mindenképpen nagy akaraterőről tesz tanúbizonyságot.

Panki 2009.09.02. 19:35:01

Ez a szó, h "nincs" ez mlyen brutál, de igy, hogy:" Nincs." Igy még sokkal brutálabb:(
Ugye tudod miért szeretett bele John Lenon Joko Onoba?? Az jut most erről eszembe...Ts!

kenobi 74 2009.09.02. 21:05:48

Arany cimborám,ne légy ilyen negatív!Tudom hogy gáz,de ne hagyd hogy megkísértsen az erő sötét oldala...Pont Te voltál,aki már egyszer,ezen blogon belül kifejtette,hogy akadnak emberek,akiknek egy mikuláslátogatás maga a világ!Tehát erre gondolj ha szar minden...lehetne sokkal szarabb is.

anyuka47 2009.09.07. 10:29:09

látod mindenki vigasztal mindenki tudja hogy szarul vagy és mindenki tudja hogy ki kell mászni ebből a gödörből is és ki is fogsz mert ilyen az élet sajna,de azért jó dolgok is történnek veled nem mindenki "költözött" a hét végén egy kis legénylakásba
megint csak a nem beszarni énekelni mottód jut eszembe ha magam alatt vagyok mindig eszembe jut puszi
süti beállítások módosítása